Alkoholitootjate liidu andmetel on
Viljandimaal tegutsev Liiwi Heliis tõusnud Eesti teiseks kange alkoholi
valmistajaks, kelle turuosa ulatus juunis rohkem kui viiendikuni.
Selle tulemuseni jõudmiseks pidi Liiwi Heliis kõigest kuu ajaga suurendama müüdava tulivee kogust 90 910 liitrilt 538 350 liitrini ehk tervelt kuus korda, kirjutas Sakala.
Tõsi, 1. juuli aktsiisitõusule eelnenud ostubuumi mõjul kasvas juunis kogu Eesti kange alkoholi müük 88 protsenti, sellist tempot kui Viljandimaa firma ei näidanud siiski ükski teine viinavabrik.
Ettevõtte tegevdirektor Toomas Sumeri kommenteeris juunis kerkinud Liiwi Heliisi osa kange alkoholi turul 6,8 protsendilt 21,3 protsendini, et selle taga on mitme asjaolu samale ajale langemine. "Esiteks on Eesti turult paar tegijat ära kadunud ja veel mõnel on tekkinud raskusi. Tundub, et tugevaid tegijaid ongi järele jäänud vaid kolm: Liviko, Liiwi ja Altia."
Seotud lood
Tallinna sadama piirkonna populaarsetesse
alkoholipoodidesse tuli paar kuud tagasi müügile kummaline uudistoode -
pooleliitrises pudelis Suuvesi.
Raskustesse sattunud viinaärimees Igor
Savenkov pakkus Livikole Rakvere ja Moe piiritustehaseid, kuid Eesti suurim
alkoholitootja põlgas need ära.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.