Turvateenust pakkuva firma G4S
personalijuhi Eela Velströmi sõnul on streik kriisolukord, mida keegi
kergekäeliselt ei rakenda.
"Käitumine kriisiolukordades peegeldab kindlasti nii iga üksiku inimese kui kogu ettevõtte kultuuri. Streik ja töösulg kui töösuhete äärmuslikud survemeetodid tuleb kahtlemata lugeda kriisolukorraks ja kergekäeliselt ei rakenda neid keegi," vastas G4S personalijuht Eela Velström aripaev.ee päevaküsimusele: Kuidas käituksite, kui teil oleks streik?"
"Peamine küsimus on pigem see, kuivõrd ootamatult selline kriis võib ettevõtet tabada - ja siin olen ma arvamusel, et õige käitumine ja selle vastastikune mõju algab kaugelt enne konflikti puhkemist," leidis personalijuht.
Velströmi sõnul on G4S Eesti töösuhete kollektiivseks haldamiseks ellu kutsunud ettevõtte töönõukogu. Iga kuu kolmandal kolmapäeval kohtub tippjuht suurematest struktuuriüksustest valitud töötajate esindajatega ja nende juhtidega ühise laua taga, kus räägitakse töistel teemadel, tõstatatakse muuhulgas ka teravaid küsimusi ja lahatakse probleeme juba eos. "Nii tiheda koostöö ja suhtlemise puhul ei saa ette tulla ebameeldivaid üllatusi ega vajadust eriliselt käituda. Usun, et mõlemad pooled oskavad hinnata võimalust lahenduste leidmiseks tööd katkestamata," arvas personalijuht.