Hansabank Marketsi analüütik Triinu Viilup
ütles täna, et Harju Elektri aktsia hinnasiht vaadatakse üle, sest tema
hinnangul on aktsia tugevasti alahinnatud. Hansabank Markets soovitab Harju
Elektri aktsiat jätkuvalt osta.
Viilup ütles kiireks kommentaariks Harju Elektri teise kvartali tulemustele, et müügitulu oli veidi üle nende ootuste, aga marginaalid jätkasid langust ka teises kvartalis.
"Marginaale langetasid kasvanud kulud," kommenteeris ta. Harju Elektri kontserni konsolideeritud müügitulu kasvas teises kvartalis 32,5%, 236,2 miljoni kroonini. Kontserni II kvartali konsolideeritud puhaskasumiks oli 18,6 miljonit krooni. Teise kvartali ärirentaabluseks kujunes 6% (7,2%) ja kuue kuu näitaja oli 5,8% (6,6%).
Ettevõtte Soome üksuse müügitulu kasvas teises kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes 46,8 protsenti. Leedu üksuses oli aastane käibekasv 125%.
Juuni keskel võitis Harju Elektri tütarfirma AS Harju Elekter Elektrotehnika Eesti Energia tütarettevõtte OÜ Jaotusvõrk välja kuulutatud riigihankekonkursi komplektalajaamade ostmiseks. Allkirjastati 3aastane tarneleping, mille orienteeruv maht on 300 miljonit krooni.
Seotud lood
Harju Elektri teise kvartali aruandest
selgus, et bilansipäeva 30. juuni seisuga töötas kontsernis 559 inimest, mida on
112 töötajat enam kui aasta tagasi ning keskmine palk oli 23 000 krooni.
Harju Elektri tütarettevõte AS Harju
Elekter Elektrotehnika võitis Eesti Energia tütarettevõtte OÜ Jaotusvõrk välja
kuulutatud riigihankekonkursi komplektalajaamade ostmiseks.
Harju Elektri kontserni konsolideeritud
müügitulu kasvas teises kvartalis 32,5%, 236,2 miljoni kroonini, teatas firma
börsile.
Harju Elektri juhatuse esimees Andres
Allikmäe ütles intervjuus aripaev.ee-le, et tehnikaäri on sel aastal vaatamata
kehvale majandusseisule hästi läinud.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.