Alates Gruusia konflikti algusest ei ole
Läti kaupmehed täheldanud Gruusia toodete nõudluse suurenemist ostjate poolt.
Seevastu aga eestlased näitasid üles omamoodi toetust Gruusiale, ostes neil
päevil rohkem Gruusia tooteid.
Läti uudisteportaal Diena kirjutas, et Lätis on nõudlus Gruusia toodetele vaevu märgatava. Kõige rohkem täheldati antud toodete vastu suuremat huvi Leedu säästuketis Maxima.
„Tegime statistikat millest selgus, et 10 ja 11 augustil müüsime 7% rohkem Gruusia veini, kui eelmise nädala samadel päevadel (pühapäev ja esmaspäev-toim.),“ rääkis uudisteportaalile Maxima pressiesindaja.
Pressiesindaja lisas, et Gruusia veinid ei kuulu teps mitte odava kauba kategooriasse, vaid pigem keskmise ja kallima kauba kategooriasse.
Erinevalt lätlastest näitasid eestlased suuremat huvi Gruusia toodete vastu, toetades niiviisi Gruusiat tekkinud konfliktis.
Ajaleht Postimees kirjutas, et alates tekkinud sõjalisest konfliktist Gruusias, on eestlased ostnud rohkem Gruusia veine, kui muidu. Eelmise nädala lõpus tõusis Gruusia veini Old Tbilisi läbimüük Prisma poekettides lausa kahe kordselt. Prisma esindaja sõnul ei olnud enam nädalavahetusel Gruusia veini saada.
Seotud lood
Poliitik Mart Laar ütles aripaev.ee
lugejate küsimustele vastates, et Gruusia veinide propageerimist kavatseb ta
kõhklematult jätkata, sõimatagu teda nii palju kui tahes.
Ameerika teadlased tegid katse, kus selgus,
et kallid veinid meeldivad inimestele rohkem kui odavad, kuna nende hind
aktiveerib täiendavaid emotsioone vastu võtva ajuosa.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.