Uurijad on hakanud tegelema Madriidi
Barajase lennuväljal alla kukkunud lennuki rusude ja ning mustadest kastidest
leitud lennuandmete uurimisega.
Spanairi lennu JK 5022 avariis jäi ellu 19 inimest, neist neli on väga raskes seisundis, veel kuus ainult natuke paremas olukorras. Kaheksa inimest on jäätud valve alla haiglasse ning ainult üks on kergemalt vigastatud. Las Palmasesse Kanaari saarele suundunud lend startis kolmapäeva pärastlõunal 172 inimesega pardal, kirjutas BBC.
Praeguste andmete kohaselt süttis üks lennuki MD 82 mootoritest kas stardi ajal või koheselt peale õhkutõusu. Hispaania transpordiministri Magdalena Alvarezi sõnul oli lennuk juba varem liikunud stardiraja suunas, kuid pöördus tehnilise rikke tõttu tagasi, põhjustades tunniajase viivituse väljumises.
Madriidis on hetkel välja kuulutatud kolmepäevane ametlik lein.
BBC Madriidi korrespondendi Steve Kingstone'i sõnul on paljud hukkunute sugulased olnud vihased lennukompanii peale, süüdistades firmat õnnetuses. SAS`ile kuuluva Spanairi 15 aastat vana lennuk oli jaanuaris läbinud turvakontrolli.
Hispaana meedia teatel olid lennuki reisijate hulgas ka Saksa, Rootsi, Tšiili ja Colombia kodanikke.
See oli suurima ohvrite arvuga lennuõnnetus Hispaanias alates 1983. aasta Colombia lennuki alla kukkumist Madriidis, kui hukkus 181 inimest.
Seotud lood
Skandinaavia lennukompanii SASi tütarfirma
Spanairi lennuk sattus täna Madridis raskesse õnnetusse, libisedes õhkutõusul
rajalt välja ja süttides põlema.
SAS tahab jätkuvalt saada Estonian
Airi enamusosaluse omanikuks ning olla nähtav Balti riikides, kuigi
lennufirma müüb tüki airBalticust.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.