Skandinaavia lennukompanii SASi tütarfirma
Spanairi lennuk sattus täna Madridis raskesse õnnetusse, libisedes õhkutõusul
rajalt välja ja süttides põlema.
Uudisteagentuuri BBC teatel on Hispaania valitsus kinnitanud, et vähemalt 100 inimest on hukkunud.
Spanairi lend JK 5022 oli teel Madridist Las Palmasesse. Lennuki pardal oli Hispaania meedia andmeil 164 reisijat ning üheksa meeskonnaliiget.
SAS kinnitas õnnetuse toimumist täna pärastlõunal väljastatud pressiteates.
Ajalehe Dagens Industri võrguportaali teatel on paarkümmend inimest lennukist eluga välja pääsenud.
Ajalehe El Mundo andmeil süttis tõenäoliselt startimisel üks lennuki mootoritest.
Õnnetus on Hispaanias viimase 20 aasta kõige rängem lennuõnnetus. 1985. aastal hukkus 148 reisijat Bilbaos toimunud lennuõnnetuses. Kõige rängem õnnetus juhtus 1977. aastal, mil kahe lennuki kokkupõrkes hukkus 585 inimest.
Seotud lood
Pakkumiste tegemise tähtaeg
odavlennufirmale Spanair saab jaanuari lõpus ümber ning Hispaania investorite
grupp, kes on varem firma ostu vastu huvi ilmutanud, on teinud konkreetse
ettepaneku.
Põhjamaade lennukompaniile SAS kuuluv
Hispaania Spanair on neljapäevast, mil Madridis kukkus alla firma lennuk ja
hukkus 154 inimest, kaotanud oma väärtusest poole.
Pühapäeval oli Hispaania lõunarannikul
Malagas sunnitud hädamaandumise tegema Spanairi sama tüüpi lennuk, mis
neljapäeval Madridis alla kukkus.
Uurijad on hakanud tegelema Madriidi
Barajase lennuväljal alla kukkunud lennuki rusude ja ning mustadest kastidest
leitud lennuandmete uurimisega.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.