• OMX Baltic−0,28%280,48
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn−0,56%1 763,31
  • OMX Vilnius0,28%1 093,53
  • S&P 5000,16%5 918,25
  • DOW 300,25%42 635,2
  • Nasdaq −0,06%19 478,88
  • FTSE 1000,64%8 303,5
  • Nikkei 225−0,94%39 605,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • OMX Baltic−0,28%280,48
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn−0,56%1 763,31
  • OMX Vilnius0,28%1 093,53
  • S&P 5000,16%5 918,25
  • DOW 300,25%42 635,2
  • Nasdaq −0,06%19 478,88
  • FTSE 1000,64%8 303,5
  • Nikkei 225−0,94%39 605,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • 22.08.08, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika viib Ivo Nikkolo brändi Lätti

AS Baltika avab täna esimese Ivo Nikkolo esinduskaupluse Lätis. Riias avatava poega on rõivakontsern täitnud lubaduse viia premiumbränd kõikidesse Balti riikidesse.
Käesoleva aasta lõpus plaanib ettevõte laiendada Ivo Nikkolo valikut ka Leedus, avades kaks täiendavat kauplust.
AS Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi kinnitusel on kaubamärgi müük esimesel uuel turul – Leedus, kujunenud edukaks. „Ivo Nikkolo on hetkel Baltika brändiportfelli kõige kiiremini kasvav kontseptsioon Leedu turul ning see andis kindlustunnet ka Lätti laienemisel,“ sõnas Milder.
Milderi kinnitusel on Baltimaades selles segmendis, kus Ivo Nikkolo paikneb, konkurentsisituatsioon leebem, kui näiteks kiirmoebrändide vallas. „Klientide hulk, kes eelistavad terviklikku ja stiilset väljanägemist, kõrget kvaliteeti ja mainekat brändi hetketrendidele, kasvab pidevalt ning Ivo Nikkolo peab kasvama koos nendega,“ rääkis Milder. Pikemas perspektiivis soovitakse Milderi sõnul muuta Ivo Nikkolo omas nišis arvestatavaks moebrändiks kogu Kesk- ja Ida-Euroopas.
Ivo Nikkolo esimene kauplus väljaspool Eestit avati mullu märtsis Leedus. Hetkel on kaubamärgil 7 kauplust, neist neli asuvad Eestis, kaks Leedus ja üks (täna avatav) Lätis.
2007. aastal (tegemist oli Ivo Nikkolo esimene täisaastaga Baltika Grupi koosseisus) kujunes kaubamärgi jaemüügiks 25 miljonit krooni (1,6 miljonit eurot).

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.10, 19:03
Ivo Nikkolo – kümnest poest viis piiri taga
Kolm aastat tagasi Ivo Nikkolo kaubamärgiga Leetu läinud Baltika on nüüdseks avanud Leedus-Lätis kokku viis Ivo Nikkolo kauplust, viimane neist avas uksed eelmisel nädalal.
Uudised
  • 11.01.07, 17:06
Baltikaga liitunud Ivo Nikkolo loobub meestemoest
Baltika ostetud Ivo Nikkolo rõivabränd keskendub vaid naistemoele, seni andis ligi viiendiku käibest meestemood, teatas firma.
Uudised
  • 18.08.08, 15:13
Saksamaa poekett hakkab Baltika riideid müüma
Baltika sai hulgimüügitellimused ühelt Euroopa juhtivalt kaubamajade ketilt Peek Cloppenburg, millele hakatakse pakkuma Mosaic brändi naistekollektsiooni.
Uudised
  • 21.08.08, 12:21
Baltika insaiderid ostsid aktsiaid juurde
Baltika insaiderid, ASi Baltika juhatuse liikmed Boriss Loifenfeld ja Andy Paterson on pärast ettevõtte II kvartali tulemuste avaldamist 24. juulil aktsiaid veel juurde ostnud.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.01.25, 11:14
Enefit: Vene elektrivõrgust lahkumine loob energiaturul täiesti uued võimalused
Energia tootmise terviklahendustest, mis aitavad ettevõtetel energiakulusid kokku hoida, räägitakse aina rohkem. Kui seni soetati päikesepaneelid, et energiat toota ja ülejääk võrku tagasi müüa, siis nüüd kasutatakse targaks elektri tootmiseks ja tarbimise juhtimiseks lisaks akupankasid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele