Baltika sai hulgimüügitellimused ühelt
Euroopa juhtivalt kaubamajade ketilt Peek Cloppenburg, millele hakatakse
pakkuma Mosaic brändi naistekollektsiooni.
Peek Cloppenburg on Saksamaa suurim kaubamajade kett, millele kuulub Saksamaal üle 80 ning Euroopas kokku üle 100 kaubamaja, teatas Baltika börsile. Peale Saksamaa on Peek Cloppenburg esindatud Austrias, Belgias, Hollandis, Šveitsis, Poolas, Ungaris, Tšehhis jm. Kaubamaja tootevalik sisaldab palju tuntud kaubamärke, mille hulgas on näiteks Burberry, Hugo Boss, Pierre Cardin, Marco Polo, Gerry Weber, Mexx, Esprit, s.Oliver, Tommy Hilfiger ja Tom Tailor.
Esimesed tellimused lähetatakse selle aasta novembrikuus. 2009. aasta kujuneb testperioodiks, mille käigus jälgitakse kollektsiooni müügiedu ning toodete ja tarnete kvaliteeti. Mosaici kollektsiooni hakatakse testperioodil pakkuma viies riigis ja 13-s kaubamajas.
Koostöö Lääne-Euroopa partneritega on Baltika hulgimüügi strateegiline suund. Maade lõikes on Baltika hulgimüügi peamised sihtkohad praegu Balti riigid, Venemaa ja Soome. Hiljuti alustati hulgimüüki ka Valgevene turule.
„Peek Cloppenburg on kindlasti tuntud firma. Nimi on kõva, aga tehingu tagapõhja ma täpsemalt ei tea,“ tunnistas ASi Sangar juht Gunnar Kraft. „Ma arvan küll, et see on tõsiseltvõetav tehing. Baltika on ikkagi tõsine firma.“
Seotud lood
Eile avalikustatud Tallinna Kaubamaja II
kvartali ja I poolaasta majandustulemuste peale langes täna ettevõtte aktsia
Tallinna börsil 3,3%.
AS Baltika avab täna esimese Ivo
Nikkolo esinduskaupluse Lätis. Riias avatava poega on rõivakontsern täitnud
lubaduse viia premiumbränd kõikidesse Balti riikidesse.
Baltika kolmanda kvartali konsolideeritud
müügitulu ulatus 336 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 9%.
Jaemüük kasvas kolmandas kvartalis 10% ning hulgimüük 19%. Võrreldavate poodide
müügikasv ulatus 7%-ni.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.