India imeks kutsutud säästuauto Tata Nano
tootmine venib, sest tuhanded indialased protesteerivad tehaste pärast
sundvõõrandatud maade tõttu.
Algselt oktoobriks planeeritud odavauto turule tulek võib nüüd hilineda, sest kohalikud talunikud on Ida -Indiasse planeeritud tehaste jaoks sundvõõrandatavate maade pärast protesteerinud juba kuid, piirates ümber Nano tootmiseks vajalikke tehaseid, kirjutas Taloussanomat
Nano üheks eesmärgiks on asendada india perede hetke number üks sõiduk – roller. Neljale inimesele ette nähtud pisiauto maksab vähem kui 26528,75 krooni, kuna selle osad ja tootmiskulud on tehtud võimalikult soodsaks. Samuti peetakse antud sõidukit keskkonnale ohutumaks, sest see saastab vähem kui India rollerid.
Siiski võisid Lääne-Bengali osariigi kommunistidest valitsejad talunikelt maid ära võttes ja neid Nanot valmistama hakkavale Tata Motorsile andes teha otsustava vea. Põllupidajad said küll rahalist kompensatsiooni, kuid opositsiooni arvates ei ole see piisav.
Mujalegi Indiasse levinud protestid võivad olla otsustavaks viivituseks Tata sadu miljoneid maksvale autoprojektile.
Seotud lood
India autofirma Tata Motors esitleb homme
Mumbais oletatavasti maailma odavaimat neljarattalist, mis maksab umbes
2000 USA dollarit ehk ligikaudu 24 000 krooni.
Ford nõustus müüma Jaguari ja Land Roveri
India autotootjale Tata Motors poole väiksema hinnaga, kui ostis need kunagi,
kuna luksusautode nõudlus on kukkunud, vahendab Bloomberg.
Süsinikuühendite õhkupaiskamise vähendamise
eesmärkide seadmisel aastaks 2050, ei andnud Hiina ja India sammukestki tagasi,
seades sellega kahtluse alla ka G8 poolse kliimamuutuste suhtes tehtud
avalduse mõttekuse.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.