LHV analüütiku Sten Pisangi sõnul olid
olukorda arvestades Saku Õlletehase avaldatud poolaasta majandustulemused üle
ootuste korralikud.
„Saku tulemused olid üldist olukorda arvestades üsna korralikud ning kergelt isegi ületasid meie ootuseid,“ vastas LHV analüütik Sten Pisang aripaev.ee küsimusele, kas börsilt lahkuva Saku Õlletehase II kvartali majandustulemused vastasid ootustele.
„Teise kvartali käive kasvas aastaga 2,2% ning ületas meie ootuseid 5,1%. Kulude poole pealt olid kauba ja toorme kulud kergelt suuremad kui ootasime, kuid see-eest olid muud tegevuskulud ja tööjõukulud väiksemad ning see avaldus 8,6% prognoositust suuremas ärikasumis. Vaatamata sellele, et kasumid absoluutnumbrites olid väiksemad kui aasta tagasi, on kasumlikkus püsinud siiski üsna korralikul tasemel,“ märkis Pisang.
Analüütiku sõnul näitas tugevat kasvu siidri müük, mis on aastaga sisuliselt kahekordistunud ning õllemüügi 8,3% kasvu võib samuti heaks pidada. Teisalt on jookide hulgimüük, mis annab kolmandiku kogu tuludest, aastaga 15% kukkunud. „Kokkuvõttes võib öelda, et Saku on vaatamata jahtuvale majandusele suutnud näidata korralikke tulemusi,“ märkis analüütik.
Seotud lood
Saku Õlletehase teise kvartali
maksude-eelne kasum langes võrreldes aastataguse ajaga 13% ja ulatus 51,8 mln
kroonini. Käivet suutis õlletootja kasvatada 289,3 mln krooni ehk 2%.
Saku Õlletehas olulises osas halvemat
tulemust teinud ei ole kui eelmisel rekordaastal, ütles Saku
kommunikatsioonijuht Priit Põiklik aripaev.ee-le.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.