Kui Skandinaavia lennufirma SAS paneb oma
osaluse lõunanaabrite lennuettevõttes airBaltic müüki piisavalt odava hinnaga,
tasuks Lätil kasutada eelisostuõigust ja omandada lennufirma terviklikult.
Läti kommunikatsiooniminister Ainars Zlesers rääkis Latvijas Radiole antud intervjuus, et kui Skandinavian Airline System (SAS) paneb oma 47,2%se osaluse lennufirmas airBaltic müüki soodsa hinnaga, peab Läti valitsus kasutama eelisostuõigust ning saama lennufirma ainuomanikuks, vahendas BizNews.
Kuna praegusel hetkel ei ole valitsus saanud SASilt konkreetset hinnapakkumist, ei ole riik kindlale seisukohale jõudnud. Ministri sõnul ei ole airBalticul praegu kõige roosilisemad ajad, kuid avaldas lootust, et teise poolaasta jooksul paranevad lennufirma majandustulemused.
Mäletatavasti teatas Skandinaavia lennufirma SAS augusti alguses plaanist müüa ettevõttele kuuluvad 47,2% Läti lennufirma airBalticu aktsiatest.
Seotud lood
SASi asepresident investeeringute alal
Sture Stölen ütles aripaev.ee-le, et SASi strateegias on olemas nii Estonian
Airi kui ka airBalticu enamusomanduse omandamise plaan.
airBalticu viitsepresident Janis Vanags
ütles aripaev.ee-le, et kuna CO2 kvoote hakatakse aastal 2012 müüma vabal turul,
on raske öelda, kui palju see läheb maksma ettevõttele ning reisijatele.
Lõunanaabrite rahvusringhäälingute nõukogu
kaalub keelata Vene telekanalite edastamise riigi terrtitooriumil. Ekspertide
sõnul ei ole see ähvardus kuigi tõsiseltvõetav.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.