Novatours Eesti tegevjuht Eero Vanaale
ütles, et ta usub firma turuosa kasvu, kuna reisijate
arv on suurenenud, kuid jääb ootama konkurentide andmeid.
Vanaale kommenteeris firma turuosa kasvu, et see selgub, siis kui konkurendid tulevad oma andmetega välja.
„Meie reisijate arv on suurenenud, millegi arvel suurenemine siiski toimus. Ma usun küll, et turuosa on kasvanud, kuid peab vaatama üldist reisijate arvu ja, siis meie osa sellest,“ märkis ta. „Ma usun, et turuosa ei ole kindlasti langenud,“ lisas ta.
Vanaale põhjendas reiside müügiarvu kasvu eelkõige uute sihtkohtadega. „Oleme lisanud meie programmi uusi sihtkohti ning oleme pikendanud olemasolevaid,“ ütles ta ja lisas, et näiteks Tuneesia puhul pikendati hooaega erinevalt aastast 2007, kui hooaja sees oli paus.
Vanaale sõnul nad dumpingut ei initsieeri ja ei poolda. „Üritame tagada kõrget kvaliteeti. Ja tagada, et see, mis inimene saab on seda raha väärt.“
Novatoursi varasemat väidet, et 3000-krooniste reiside lõpp on ligidal, kommenteeris Vanaale, et püüame hoida oma hindasid reaalsel tasemel ja vältida dumpingut. „Selle all mõeldi just eelkõige seda.“
Seotud lood
Eesti reisikorraldaja Novatours kehtestab
400kroonilise kütuse lisamaksu Egiptuse suunal reisijatele, kes on reisi
broneerinud või ostnud alates 14. novembrist.
Reisikorraldaja Novatours Eesti
tegevdirektor ennustab 3000-krooniste puhkusreiside peatset lõppu.
Eesti juhtiv reisikorraldaja Novatours müüs
suvekuudel 145 miljoni krooni eest reise, mis on 20% rohkem kui mullu sama
perioodi jooksul.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.