Jõhvi kohtutäitur Kristel Maalman ütles
aripaev.ee-le, et Margea Investi nimele registreeritud kaubamärgid
„PÕHJAKESKUS“ ja „PÕHJA KESKUS“ jäid täna müümata.
"Enampakkumisel osalejaid ei olnud," vastas Maalman aripaev.ee küsimusele tänase 1 miljoni kroonise alghinnaga enampakkumise kohta.
Rakveres asuva Põhjakeskuse arendaja Kobe Investments taotleb patendiametilt Põhjakeskuse kaubamärgi registreerimist klassis 35 ehk jaekaubanduses. Margea Investi kaubamärgist erineb see märk ka kujunduse poolest.
Homme, 1. oktoobril, peaks TR Majad lunastama Kommest Auto väljaostuks emiteeritud võlakirjad. Võlakirjade tagatiseks olid panditud nii Kommest Auto aktsiad kui ka Margea Investi osad.
Pärast seda, kui makseraskustesse sattunud Toomas Rüütmann Põhjakeskuse kinnistud Kobe Investmentsile müüs, nõudsid võlakirjainvestorid TR Majade võlakirjade ennetähtaegset lunastamist. Rüütmann eiras investorite nõuet.
Möödunud nädalal ütles Rüütmanni advokaat Siim Roode kohtus, et võlakirjade ennetähtaegse lunastamise tingimused polnud täidetud. Rüütmann ütles, et tegutseb võlakirjade lunastamise nimel ja on selleks arestinud äsja avatud Põhjakeskuse vara.
Põhjakeskuse kinnistutele on seatud käsutamise keelumärge kinnisvaramaakler Martin Sillandi osaühingu Renaldo Invest kasuks.
Seotud lood
Rakvere külje all Tõrremäel asuvas
Põhjakeskuses on viimasel ajal mitu poodi oma uksed sulgenud ja tegevuse
lõpetanud, kirjutab Virumaa Teataja.
Jõhvi kohtutäitur Kristel Maalman müüb
avalikul enampakkumisel Margea Investi nimele registreeritud kaubamärgid
„PÕHJAKESKUS“ ja „PÕHJA KESKUS“.
Aripaev.ee palus Toomas Rüütmannil
kommenteerida, mis Põhjakeskusega toimub. Rüütmann jäi napisõnaliseks,
raiudes, et tema käsul on Põhjakeskuse varad arestitud.
Kobe Investmentsi partnerite Veljo Kuuse ja
Kaire Kopli sõnul ei saa endine autoärimees Toomas Rüütmann Põhjakeskuse
tehingut tagasi pöörata, sest kõrbema kippuvat kinnisvaraprojekti ei võetud üle
alla turuhinna ega pettust kasutades.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.