Tallink Silja kaotas 12 kuuga Soome–Rootsi
liinidel 370 000 reisijat, mis teeb protsentides kümnendiku, kirjutas Helsingin
Sanomat.
Ka lõppenud hooaeg oli varasemast kehvem, juunist augustini oli Tallink Siljal reisijaid 110 000 võrra vähem kui varem. Kaotus oli 13 protsenti, sel ajal kui kogu Soome ja Stockholmi vahelise liikluse laevareisijate arv kahanes 5 protsendi võrra. Sellest teeb leht järelduse, et Tallinkil on endiselt suuri probleeme 2006. aastal ostetud ettevõtte ülevõtmisega.
Rootsi liinil on turgu võitnud Viking Line, kes viis suvekuudel Turust ja Helsingist Rootsi kokku 15 000 reisijat rohkem kui aasta tagasi. Suvise reisjate arvuga läks Viking Line Siljast ette.
Soome lahel on seis varasemast selgem: suured kompaniid Tallink ja Viking Line tugevnevad, väiksemad kaotavad reisijaid ja turuosa.
Soome ja Eesti vahel oli lehe teatel reisijaid suvekuudel varasemast 160 000 ehk 8% rohkem. Tõsi, eelmisel aastal mõjutasid reisijanumbreid aprillirahutused.
Seotud lood
Lennujaamades hakatakse juba mõne aasta
pärast reisijate kontrolli teostama röntgeni abil. Europarlamendi saadikud
arvavad aga, et selline tegevus riivab eneseväärikust.
Tallink teatas börsile, et septembris
kasvas ettevõtte reisijate arv 11,9 protsenti 562 392 reisijani, kusjuures
Soome-Rootsi liinidel kasvas see 7,9 protsenti 225 769 reisijani.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.