A. Le Coq’i kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99
miljoni liitri, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7%
vähem.
Ligi 82,5 miljonit liitrit müüs A. Le Cogi Eestis, võrdselt 7% vähenesid nii siseriiklik müük kui ka eksport.
A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7%, suutsime säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda praegust turusituatsiooni arvestades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop. Samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp, teatas ettevõte.
Teiste tootegruppide puhul võib täheldada langustendentsi. „Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja longdrink'ide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles Noop.
A. Le Coqi toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.
Seotud lood
A.Le Coqi juhatuse liikme ja juhi Tarmo
Noobi sõnul vähenes õlle tootmine viiendiku võrra juulis tõusnud aktsiisi ja
tooraine kallinemise tõttu, lisaks oli tänavu augustis ilm väga kehv.
Saku Õlletehase teise kvartali
maksude-eelne kasum langes võrreldes aastataguse ajaga 13% ja ulatus 51,8 mln
kroonini. Käivet suutis õlletootja kasvatada 289,3 mln krooni ehk 2%.
Saku Õlletehase juhatuse esimees Veli Pekka
Tennilä leiab, et majanduskeskkonna mõttes on parim majanduspoliitika see, kui
ettevõtted saavad oma plaane teha pikema aja peale ja selleks ei tohiks valitsus
muuta oma otsuseid üleöö.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.