Kalevi õigusteeninduse juhi Allan Viirma
sõnul müüdi BCA Center, et saada täiendavaid laene.
Viirma kinnitusel ostis BCA Centeri Kruudalt Mati Tusovile kuuluv OÜ Raldon.
Jurist selgitas, et täiendavate laenude saamise eeltingimuseks oli vähendada pankade nõudmisel Kalevi kontserni intressikandvaid kohustusi. Viirma sõnul müüdi just BCA Center, sest sel ettevõttel oli intressikandvaid kohustusi suhteliselt suur hulk.
Viirma ei soovinud hinnangut anda, mis juhtub aasta pärast, kas ettevõte on tagasi Kalev RECi käes või mitte. „Ma ei tea, kas seda saab päris nii öelda. Oleme tehingu kohta nõutud mahus informatsiooni avaldanud, mida sellest järeldavad investorid või ajakirjanikud, seda ma küll ei oska kommenteerida,” vastas ta küsimusele, kas ettevõte sisuliselt panditi aastaks.
Kalev teatas börsile, et tema tütarettevõte Kalev REC müüs koole remontiva osaühingu BCA Center 70 miljoni krooniga. Ostjaks oli osaühing Raldon, kelle peremeheks on Oliver Kruuda hea sõber ja kooliaegne pinginaaber Mati Tusov.
BCA Center osaleb viie Tallinna kooli renoveerimises ja haldamises. Praeguseks on Tallinna linnale üle antud kolm renoveeritud koolimaja, kaks korda tehtud koolimaja antakse üle novembris. Müügi põhjuseks oli vajadus vähendada kontserni intressimakseid ja seda nõudsid Kalevilt piimandusettevõtete ostu finantseerivad pangad.
Müügilepingu kohaselt tohib Kalev REC ühe aasta jooksul koolide remondifirma tagasi osta. Tagasiostu tähtajani peab ostja remondifirma müügi ja koormamise tehinguid, osakapitali, põhikirja ja juhtorganite muutmist kooskõlastama Kalev RECiga.
Kruuda müüs ettevõtte uute laenude pärast
Seotud lood
Kalevi õigusteeninduse juhi Allan Viirma
sõnul müüdi BCA Center, et saada täiendavaid laene.
Kalev teatas börsile, et tema tütarettevõte
Kalev REC müüs koole remontiva osaühingu BCA Center 70 miljoni krooniga.
Tallinna abilinnapea Kaia Jäppineni sõnul
ei tea linn, kes on Oliver Kruudale kuulunud BCA Centeri uus omanik.
Ettevõtja Urmas Sõõrumaa peab igati
mõistlikuks hinda, millega Oliver Kruuda müüs viit Tallinna kooli haldava BCA
Centeri.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.