Swedbank kommenteeris aripaev.ee-le, et
peab telefonitsi tehtavaid personaalseid hoiustamispakkumisi tavapäraseks
äritegevuseks, summaks võib olla ka miljon krooni.
"Juba pakuvad personaalselt telefoni teel tähtajalist hoiust Eestis, 1,0 mln 6,35%. Peab ikka kitsas käes olema!" kuulutas Piffi-nimeline kommentaator täna hommikul Swedbanki kohta LHV foorumis.
"Telemarketing ehk klientidega telefonitsi suhtlemine ja teenuste-toodete, sealhulgas hoiuste tutvustamine ja pakkumine on meie äride seas juba alates aastast 2001 ja see on pankade praktikas täiesti igapäevane. Hoiuste osas teeme pakkumisi inimestele, kel on lähiajal hoius lõppemas ning ka seda oleme teinud varemgi," kommenteeris pank pressiesindaja vahendusel.
"Et tegu on tavapärase äritegevusega, ei saa sellest ka kindlasti järeldada, et tegu on mingi erakordse olukorraga," lisas pressiesindaja.
Swedbank jättis täpsustamata, kui paljusid kliente on nad viimasel ajal kutsunud oma raha tähtajaliselt hoiustama ning millist täiendavat tähtajaliste hoiuste mahtu sooviks pank saavutada.
Samas pole kommentaaris välja käidud 6,35% intressimääras midagi kahtlast. Seda saab teenida üle poole miljoni kroonise tähtajalise hoiuse pealt ja sama number seisab ka Swedbanki kodulehel avaldatud hoiuste intressimäärade
tabelis.
Seotud lood
Hoiustajatel on praegu pea kõige turvalisem
aeg ning oma raha pangast välja võtta kindlasti ei maksa, tõdesid Arengufondi
nõukogu liige Indrek Neivelt ja Eesti Panga rahapoliitikaosakonna juhataja Ülo
Kaasik.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.