Saates "Eetris on turundusuudised" räägib Tartu Ülikooli turundusprofessor Andres Kuusik neuroturundusest – teadusest, mis aitab mõista, kuidas tarbijad turundusele tegelikult reageerivad.

- Saatejuht Keit Alev ja Tartu Ülikooli turundusprofessor Andres Kuusik. Foto: Äripäev
Kuusik selgitab põhjalikult, kuidas neuroturunduse labor mõõdab ja analüüsib tarbijate alateadlikke reaktsioone, kasutades pilgujälgimist ja näoväljenduste analüüsi.
"Inimesed ei pruugi ise täpselt teada, miks nad teatud viisil ostuotsuseid langetavad, kuid keha reaktsioonid annavad sellest aimu," räägib Kuusik. Näiteks pilgujälgimise tehnoloogia võimaldab teha kindlaks, millised reklaami- või pakendielemendid haaravad tähelepanu ning kas brändi sõnum jõuab tegelikult kohale. Samuti on võimalik mõõta emotsioone, mis tekivad toodet või reklaami vaadates, ning seeläbi paremini mõista tarbija eelistusi.
Ühtlasi käsitletakse kauplusesisese ostukäitumise uuringute tulemusi, sealhulgas seda, kuidas poeriiuli paigutus ja visuaalid mõjutavad ostuotsuseid. Lisaks räägitakse emotsioonide rollist reklaamis ning arutletakse šokireklaamide ja positiivsete emotsioonidega kampaaniate mõju üle.
Kuusik esineb ka Eesti suurimal turunduskonverentsil
Password 2025, kus keskendutakse turunduse lõbusamale poolele.
Saadet juhib Keit Alev.
Neuroturundus sõnu ei vaja: pilk reedab, mida ostja ihkab
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!