Suurärimees Oliver Kruudale kuuluva AS
Kalev tütarfirma Kalev Meedia ostab Starmanilt telekanali Neljas, tehingu hinda
pooled ei avalikusta.
Kalev Meedia hakkab Neljandat näitama alates järgmisest nädalast. Praegu vaid Starmani ja ZUUMtv klientidele nähtav reklaamivaba telekanal on kavas lisada ka teiste televisioonioperaatorite võrkudesse.
Kalev Meedia juhataja Alar Pink lausus, et Neljanda omandamine on Kalev Meedia järjekordne samm kinnistada oma positsioone Eesti meediaturul. „Meelelahutusele spetsialiseerunud Neljas on meie teleportfellis heaks täienduseks peamiselt uudistele ja spordile keskendunud Kalev Spordile. Olen kindel, et leiame kahe kanali vahel sünergiat programmi tugevdamiseks,“ lausus Pink.
Juulis kirjutas aripaev.ee, et ASi Kalev tütarettevõtted on võlgadega kimpus, suurim võlg oli Kalev Meedia 1,93 miljonit krooni, millele lisandus intress. 16. oktoobri seisuga on Krediidiinfo andmetel Kalev Meedia võlg küll vähenenud, kuid ületab siiski ühe miljoni piiri. Kalev Meedia võlg on 1,32 miljonit krooni, millele lisandub intress. Lisaks on ettevõte endiselt võlgu IT-seadmete rendi ja haldamisega tegelevale ettevõttele 3 Step IT-le.
Kalev Meedia annab välja ajakirju Avenüü, Praktiline Arvutikasutaja, Ärielu, Sporditäht, Just, Basket, Jalka ja Muumi ning omab uudisteportaali www.kalev.ee ja telekanalit Kalev Sport.
Seotud lood
Ärimees Oliver Kruuda suuromanduses olev AS
Kalev teatas börsile, et viis täna lõpuni OÜ Põlva Piim Tootmine ja Tere AS-i
ostmise.
Suures osas Oliver Kruudale kuuluv Kalev
Paide Tootmine ja OÜ Põlva Piim Tootmine (AS Kalev Paide Tootmise omandatav
äriühing) võtavad ühiselt laenu 713,5 miljonit krooni.
Kalev Meedia loob uudistejuhi ametikoha
ning viib kogu grupi uudisteruumi ühtse juhtimise alla, uudistejuhina asub
alates esmaspäevast, 28. aprillist tööle Indrek Lindsalu.
Krediidiinfo ja maksu- ja tolliameti
kodulehe andmetel on suurärimehe Oliver Kruuda Kalev AS ja selle
tütarettevõtetel võlgu kokku üle nelja miljoni krooni, millele lisandub
intress.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.