• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,38%6 095,17
  • DOW 30−0,37%44 401,03
  • Nasdaq −0,64%19 926,28
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,64
  • 20.10.08, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BÖRS: Norma plussis vaid 6 protsenti

Täna kolmanda kvartali tulemused avaldanud Norma aktsia on plussis pea 6 protsenti ning viinud hinna 67,28-le kroonile.
Käive jääb siiski vaid nelja tehinguga alla 100 tuhande krooni.
Päeva suurima käibe tegi Tallink pea 4 miljoni krooniga, kuid hind jäi muutumatuks tasemele 5,95 krooni. Suuruselt teise käibe saavutas Olympic EG pea 1,6 miljoni krooniga ning hinnamuutusega 2,61 protsenti plusspoolele. See viis Olympicu aktsia tasemele 18 krooni ja 46 senti.
Eesti Telekom suutis päeva lõpuks teha 1,3 miljoni kroonise käibe ning hinnaks sai 0,9 protsendilise tõusuga 87,62 krooni.
Pea 600 tuhandelise käibega langes Silvano FG aktisia hind 0,83 protsenti tasemele 18,62 krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 20.10.08, 17:08
LHV: Norma kasumlikkus üllatas
LHV analüütik Henri Adams peab Norma kolmanda kvartali tulemusi kommenteerides käivet prognoosidele vastavaks, kuid kasumlikkust pigem üllatavaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele