• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • 06.11.08, 17:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev: Ekspressi interneti reklaamitulu kasv oli rahuldav

Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverki hinnangul oli Ekspress Grupi kolmanda kvartali internetist saadud reklaamitulu kasv rahuldav, arvestades praegusi majandusolusid. Neljas kvartal tuleb aga hullem.
„21 protsenti võib öelda, et on isegi rahuldav number,“ kommenteeris Truuverk Ekspress Grupi kolmanda kvartali interneti reklaamitulu kasvu, aga tegemist oli ka kolmanda kvartaliga. „Asjad on hullemaks läinud alates oktoobrist, nii et tõehetk alles saabub“.
Truuverki mäletamist mööda tegi Ekspress Grupp äriplaani 30-protsendise kasvu peale. "Seega on nad plaanist 10 protsenti maas," möönis ta.Internetist oodatakse küll suurt kasvu, aga samas on lehed ja ajakirjad need, mis genereerivad Truuverki sõnul suurema osa käibest ja kasumist. "Trükiväljaannete kahjum kolmandas kvartalis ei ole väga optimistlik vaade nende ärile," leidis Truuverk. "See tähendab seda, kui tulud juba vähenevad, siis neljas kvartal on hullem kui kolmas.Kui Ekspress peaks pabermeedias miinusesse kukkuma, siis see on halb, sest pabermeedia oli Truuverki sõnul ikka see, mis aitas laenusid tagasi maksta. "Kuigi suvel on meedias ka madal periood, siis see on kandunud üle sügisesse ja seega tuleb ka neljas kvartal hullem," rääkis Truuverk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele