Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas
Truuverki hinnangul oli Ekspress Grupi kolmanda kvartali internetist
saadud reklaamitulu kasv rahuldav, arvestades praegusi
majandusolusid. Neljas kvartal tuleb aga hullem.
„21 protsenti võib öelda, et on isegi rahuldav number,“ kommenteeris Truuverk Ekspress Grupi kolmanda kvartali interneti reklaamitulu kasvu, aga tegemist oli ka kolmanda kvartaliga. „Asjad on hullemaks läinud alates oktoobrist, nii et tõehetk alles saabub“.
Truuverki mäletamist mööda tegi Ekspress Grupp äriplaani 30-protsendise kasvu peale. "Seega on nad plaanist 10 protsenti maas," möönis ta.Internetist oodatakse küll suurt kasvu, aga samas on lehed ja ajakirjad need, mis genereerivad Truuverki sõnul suurema osa käibest ja kasumist. "Trükiväljaannete kahjum kolmandas kvartalis ei ole väga optimistlik vaade nende ärile," leidis Truuverk. "See tähendab seda, kui tulud juba vähenevad, siis neljas kvartal on hullem kui kolmas.Kui Ekspress peaks pabermeedias miinusesse kukkuma, siis see on halb, sest pabermeedia oli Truuverki sõnul ikka see, mis aitas laenusid tagasi maksta. "Kuigi suvel on meedias ka madal periood, siis see on kandunud üle sügisesse ja seega tuleb ka neljas kvartal hullem," rääkis Truuverk.
Seotud lood
Väikeinvestor Tõnis Rüütli, kellele kuulub
2500 Ekspress Grupi aktsiat loodab Hans H. Luige nutikusele. Aktsiahinna
languses ta ettevõte juhtkonda ei süüdista.
Ekspress Grupi kolmanda kvartali puhaskasum
kukkus aastataguse ajaga võrrelduna 38 protsenti, 12 miljonile kroonile. Käive
kasvas 15 protsenti, 295 miljonile kroonile, teatas ettevõte börsile.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.