Samade poodide müügivõrdluses näitavad USA
jaemüüjad jätkuvalt nõrku numbreid. Tarbijakulutused on kokku kuivanud kiireimas
tempos viimase 28 aasta jooksul.
Vaid Wal-Mart Stores (WMT), mis on oma turupositsioone majanduslanguse valguses hästi suutnud hoida ning kasvatada, avalikustas 2,4%-lise müügikasvu oktoobris. Wal-Mart teatas, et kärbib oluliselt oma müügihindu, et "säästa" pühadetarbijatele 200 miljardit dollarit. Wal-Mart on üks väheseid jaemüüjad, kes on võitud oluliselt majanduslangusest, kuna suudab pakkuda konkurentidega võrreldes rohkem allahindlusi. Klient aga läheb sinna, kus on odavam osta.
Täna teatasid 34 USA jaemüüjat oma samade poodide müügitulemused, mis langesid ühe kuuga 0,7%. See on suurem number kui oodatud 0,3%. Jaemüüjatele on see raskeim kuu peale 2000. aastat.
Enamik jaemüüjaid kannatab dollari tugevnemise pärast, sest mida rohkem tõuseb dollar, seda raskem on neil väljapoole riiki müüa.
Morgan Stanley analüütik Michelle Clart ütles Marketwatchile, et jaemüük kukub 2009. aastani välja.
Seotud lood
Sellel neljapäeval avaldatavad USA
jaemüüjate müüginumbrid tulevad analüütikute sõnul üsna trööstitud, kirjutab
CNN.
Novembri jaemüük USAs kukkus pühadehooaja
osturalli algusele vaatamata 1,8% aastataguse ajaga võrreldes. Jaemüük on
kukkunud juba viis järjestikust kuud.
Novembrikuu jaemüük, v.a automüük, kukkus
Mastercard Inc. SpendingPulse üksuse andmetel novembris 5,5% 295,3 miljardi USA
dollarini aastataguse ajaga võrreldes.
Võrreldes septembrikuuga kukkusid USA
jaemüüginumbrid oktoobris 2,8%, mis on neljas järjestikune kukkumine. Jaemüük ei
ole nelja järjestikust kuud kukkunud peale 1974. aastat.
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.