Novembrikuu jaemüük, v.a automüük, kukkus
Mastercard Inc. SpendingPulse üksuse andmetel novembris 5,5% 295,3 miljardi USA
dollarini aastataguse ajaga võrreldes.
SpendingPulse andmed sisaldavad krediitkaardi- , sularaha- ning tšekistatistikat. Sesoonsusega korrigeeritud jaemüük kukkus aastaga 4,4%. Kui välja arvata hilised tänupühad ning bensiini hinna langus, vähenes jaemüük aastaga 0,5%. SpendingPulse direktori Kamalesh Rao sõnul võib neid faktoreid arvestades näha jaemüügi stabiliseerumist, kirjutab WSJ.
America's Research Group/UBS teatas samal ajal, et nende küsitlus, mis hõlmas 1000 inimest, näitas inimeste olulist ettevaatlikkuse tõusu võrreldes eelmise aastaga. Rekordiliselt 40,1% vastanutest vastas, et nad plaanivad sellel pühadehooajal vähem kulutada.
Seotud lood
Novembri jaemüük USAs kukkus pühadehooaja
osturalli algusele vaatamata 1,8% aastataguse ajaga võrreldes. Jaemüük on
kukkunud juba viis järjestikust kuud.
USA jaemüüjad teevad eeloleval
nädalavahetusel massiivseid allahindlusi, et püüda võrku hiliseid ostlejaid ning
päästa veel mis päästa annab.
USA jaemüük kukkus sellel pühadehooajal
aastatagusega võrreldes 4%. Klient hoidis kõige rohkem kokku sellel aastal
riiete, elektroonika ning ehete pealt, näitasid SpendingPulse andmed.
Samade poodide müügivõrdluses näitavad USA
jaemüüjad jätkuvalt nõrku numbreid. Tarbijakulutused on kokku kuivanud kiireimas
tempos viimase 28 aasta jooksul.
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.