Ekspress Grupi juhatuse esimehe Priit Leito
sõnul on puhaskasumi languse peasüüdlaseks reklaamitulu langemine.
„Peamiseks põhjuseks on reklaamitulude langus printreklaamis, eriti ajalehtedes,“ kommenteeris Leitio küsimust, millest on tingitud 38%ne puhaskasumi langus. „Emori andmetel oli langus kolmandas kvartalis 8%. Suvekuud, eriti august, olid reklaami osas vaiksed,“ lisas Leito.
Neljandaks kvartaliks prognoosib Leito eelnevast kvartalist paremaid tulemusi. „ Neljas kvartal on sesoonselt kõige parem kvartal meediaäris ning eriti raamatute müügi äris,“ rääkis Leito lisades, et usub neljanda kvartali headesse tulemustesse, kuna selleks ajaks peaksid ka kulude kokkuhoiumeetmed juba suuremas mahus avalduma.
Uueks aastaks Leito näitajate suurt kukkumist ette ei näe. Siiski tõdeb juht, et tulevane aasta ei saa meelakkumine olema. „Järgmine aasta saab kahtlemata olema raske, sest majanduslangus jätkub. Samas positiivse poole pealt näen ka mitmeid tegureid: oleme sulgenud või nulli jõudmas mitmete arendusprojektidega, mis tänavust kasumit vähendasid; tänavu alanud kulude kärped avaldavad positiivset mõju; kahed valimised toetavad reklaamitulusid,“ rääkis Leito eesootavast aastast.
Siiski tunnistas mees, et ees ootavad nii mõnedki koondamised. Nimelt on Ekspress Grupp septembri seisuga juba koondanud endaga seotud ettevõtetest 36 inimest. Koondamised jätkuvad. Seda veel allesjäänud, kui ka tuleva aasta sees.
Börsiettevõtte Ekspress Grupi teatas täna, et ettevõte kolmanda kvartali puhaskasum kukkus aastataguse ajaga võrrelduna 38 protsenti, 12 miljonile kroonile. Käive kasvas 15 protsenti, 295 miljonile kroonile.
Seotud lood
Ekspress Grupi kolmanda kvartali puhaskasum
kukkus aastataguse ajaga võrrelduna 38 protsenti, 12 miljonile kroonile. Käive
kasvas 15 protsenti, 295 miljonile kroonile, teatas ettevõte börsile.
LHV analüütiku Henri Adamsi sõnul ei
vastanud Ekspress Grupi tulemused peaaegu üheski ärivaldkonnas LHV
ootustele. Erandiks vaid raamatute müük. Ettevõte käive jäi aga ligi 8%
nõrgemaks, kui oodati.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.