• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,98
  • DOW 300,66%44 017,74
  • Nasdaq −0,03%19 262,88
  • FTSE 100−0,95%8 063,4
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,51
  • 06.11.08, 07:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teede-ehitus jätkub plaanitud tempos

Maanteeamet kinnitab, et ehkki kärbetega eelarvest vähendati teetöödele mõeldud raha, ükski oluline töö siiski pooleli ei jää. Kõiki ehitustöid tehakse suurema põhjalikkusega kui kunagi varem.
Praeguse Eesti tee-ehituse stiilinäide on septembris avatud Vaida-Aruvalla teelõik, mis annab ettekujutuse käimasolevate ja planeeritavate tee-ehitustööde tasemest.
Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse sõnul jätkatakse töid kõigil varem planeeritud objektidel, kuid maksekohustused viiakse üle järgmisesse aastasse.
"Me saame seda teha, sest enamiku objektide puhul on tegemist kaheaastaste projektidega," selgitas Sõrmus. Peadirektor kinnitas, et maanteeameti prioriteet on teehoole ning ehituse poole pealt Tallinna-Tartu maantee.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Märt Puust rääkis 21. oktoobril toimunud pressikonverentsil, et septembris avatud Vaida-Aruvalla teelõik Tallinna-Tartu maanteel vastab täielikult I klassi maantee nõuetele ja samal tasemel ehitatakse valmis ka kõik järgnevad suuremad planeeritud tee-ehitusobjektid.
Puusti sõnul on ehitusmahult teiseks suuremaks objektiks Mäo möödasõit, kus tänavu alanud ehitustööd lõpetatakse 2010. aasta sügiseks.
Kolmanda olulisema objekti - Kukruse-Jõhvi teelõigu - puhul märkis Puust, et kuigi hange on alles käimas, loodab maanteeamet ehituslepinguni jõuda veel sel aastal.
Kokku tehti sel aastal 2,5 miljardi krooni eest korda rohkem kui 1830 kilomeetrit riigimaanteid, sealhulgas remonditi olemasolevaid kattega teid 185 km, kruusateid ligi 300 km, pindamistöid tehti 1070 km ning tolmuvaba kate ehitati 235 km kruusateele.
Lisaks rajati ka 46 km kergliiklusteid ja kaheksa uut silda.

Seotud lood

Uudised
  • 17.02.08, 09:50
Padar: Tallinn-Tartu maantee rahastamist võidakse kärpida
Rahandusministri Ivari Padari sõnul on riik lubanud järgmistel aastatel erinevaid projekte rahastada rohkem kui seda teha suudetakse, suurematest projektidest võivad kärpimisele minna koolide remont ja Tallinna-Tartu maantee ehitus.
Uudised
  • 13.11.06, 08:47
Tee-ehitus Tallinnas venib
Tee-ehitusfirmad on Tallinna tänavate remontimisega püsti hädas - paljud uulitsad ei saa ega saa valmis, kuigi tähtaega on nihutatud juba mitu korda. Töö venimist põhjendatakse nii kuninganna Elizabeth II visiidi, Mažeikiai naftatehase põlengu kui ka vihmase oktoobriga.
Uudised
  • 10.11.06, 11:10
Tallinn-Tartu maanteel piiratakse veoautode sõitmist
Maanteeamet plaanib Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel piirata sõidukite ja autorongide liikluset, on kirjas autoettevõtete koduleheküljel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 17:51
Raamatupidamisfirma omanik: maksupidu käib edasi ja tuure tõmmatakse pealegi
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele