Reisikorraldaja Tez Tour kutsub konkurente
vastutustundlikkusele, et rohkem ei juhtuks nii nagu Happy Traveli
pankrotiga, kus koostööpartnerile jäi kanda hulk firmas võlgasid.
"Oleme väga pettunud, et seni turul usaldusväärse ja kindla tegijana tuntud Happy Travel seadis meid sundseisu, kus tema suviste võlgnevuste katteks olime sunnitud kasutama viimaste reiside laekumisi ning seadma ebameeldiva uudise ette ka nende tänased Tenerife-Tallinn reisijad", sõnas Tez Tour kommertsjuht Lea Kroonmann, kelle sõnul Happy Traveli kliendid pankroti tõttu lennukist maha ei jäänud, kuna Tez Tour kandis koostööpartneri kulud ise.
“Tänaseks on alates juunist kogu suvise reisihooaja vältel kogunenud võlg kasvanud märkimisväärseks, kuid kahjuks ei edastanud firma juhtkond meile adekvaatset infot oma finantsolukorrast, muutes seega edasise koostöö mõeldamatuks”, ütles Lea Kroonmann.
Kroonmanni sõnul oli teada, et turul ümberjaotumine toimub ja väiksemad reisikorraldajad ei pruugi muutunud konkurentsile ja majandussituatsioonile vastu panna, kuid tema sõnul on ülioluline, et selles protsessis ei jääks kannatajaks kliendid.
Reisikorraldajad, kel majanduslikud raskused tekivad, peaksid kiirelt oma ettevõtte tegevuse ümber hindama ja kaaluma edasiste riskide, st rahaliste kohustuste võtmist ning juba eos tagama, ütles Kroonmann.
Tez Tour pöördus ka Turismifirmade Liidu poole ettepanekuga arutada järgmisel nädalal uut situatsiooni reisikorraldusturul ning meetmeid klientide kaitseks reisikorraldajate võimaliku pankrotistumise korral.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet on kokku kogunud
klientide ära jäänud reisidest tekkinud nõuded raskustesse sattunud reisifirmade
Linecross OÜ ja Aaria Reisid vastu - kokku ulatub summa ligi 2,6 miljoni
kroonini.
ASi Eurotour teatab oma kodulehel, et firma
on tegevuse lõpetanud ja kõik reisid tühistanud.
Vähem kui kaks aastat Happy Traveli
nimelise reisikorraldajana tegutsenud Suntravel AS on raske majandusliku
olukorra tõttu sunnitud lähiajal tegevuse lõpetama.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.