Reisikorraldaja Tez Tour kutsub konkurente
vastutustundlikkusele, et rohkem ei juhtuks nii nagu Happy Traveli
pankrotiga, kus koostööpartnerile jäi kanda hulk firmas võlgasid.
"Oleme väga pettunud, et seni turul usaldusväärse ja kindla tegijana tuntud Happy Travel seadis meid sundseisu, kus tema suviste võlgnevuste katteks olime sunnitud kasutama viimaste reiside laekumisi ning seadma ebameeldiva uudise ette ka nende tänased Tenerife-Tallinn reisijad", sõnas Tez Tour kommertsjuht Lea Kroonmann, kelle sõnul Happy Traveli kliendid pankroti tõttu lennukist maha ei jäänud, kuna Tez Tour kandis koostööpartneri kulud ise.
“Tänaseks on alates juunist kogu suvise reisihooaja vältel kogunenud võlg kasvanud märkimisväärseks, kuid kahjuks ei edastanud firma juhtkond meile adekvaatset infot oma finantsolukorrast, muutes seega edasise koostöö mõeldamatuks”, ütles Lea Kroonmann.
Kroonmanni sõnul oli teada, et turul ümberjaotumine toimub ja väiksemad reisikorraldajad ei pruugi muutunud konkurentsile ja majandussituatsioonile vastu panna, kuid tema sõnul on ülioluline, et selles protsessis ei jääks kannatajaks kliendid.
Reisikorraldajad, kel majanduslikud raskused tekivad, peaksid kiirelt oma ettevõtte tegevuse ümber hindama ja kaaluma edasiste riskide, st rahaliste kohustuste võtmist ning juba eos tagama, ütles Kroonmann.
Tez Tour pöördus ka Turismifirmade Liidu poole ettepanekuga arutada järgmisel nädalal uut situatsiooni reisikorraldusturul ning meetmeid klientide kaitseks reisikorraldajate võimaliku pankrotistumise korral.