Saku Õlletehase As-i finantsjuhi Inga
Kuusik ütles, et erinevalt Coca-Colast Saku suuromanik Carlsberg tootmist
Eestist ära viia ei plaani ning on õige aeg hakata valmistuma uueks tõusuks.
„Pigem vastupidi,“ vastas Kuusik küsimusele, kas Saku suuromanik võib lähiajal tootmist Eestist ära viia. „Nüüd on see aeg, kui peaks panustama tulevikule. Tuleb valmistuda järgmiseks tõusuks kuigi praegu on kehvemad ajad“.
Kuusiku sõnul on selleks aastaks planeeritud investeeringuid umbes 70 miljoni krooni ulatuses, mida sel ega järgmisel aastal kärpida ei plaanita. Järgmisel aastal tehtavate investeeringute täpsemat numbri Kuusik öelda ei osanud, kuna eelarvet alles koostatakse. „Kõik sõltub sellest, palju me saame investeeringutena sellel aasta vastu võtta, eks me muidugi üritame optimeerida ja ei tee sellist asja, mida hädasti vaja ei ole. Kuigi me ei optimeeri investeeringute arvelt,“ ütles ta.
Kuusik mainis, et suvel tootmismaht kehva ilma tõttu natuke vähenes. „Ilm suvel oli meie vastu, sama ka Coca-Cola vastu,“ tõdes ta.
Miks Coca-Cola tehase Eestist ära viia plaanib, seda Kuusik kommenteerida ei soovinud. „See sõltub firmast, kuidas ta oma turge jagab ja kus tal kasumlikum toota on,“ lisas finantsjuht.
Saku Coca-Colat tootmise ära viimisega midagi ei võida ega kaota. „Kahju küll, kui ta ära läheb. Kuna Coca-Cola on nii suur rahvusvaheline firma siis see ta toodangu eriti ei mõjuta,“ ütles Kuusik.
Saku Õlletehasel on lisaks Eestile tootmine ka Lätis, Leedus, Venemaal, Soomes ja Rootsis.
Täna kirjutas aripaev.ee, et karastusjookide tootja Coca-Cola võib viia lähiaastatel oma tootmise Eestist Lätti. Coca-Cola Eesti avalike suhete juhi Annela Laaneotsa sõnul on nüüd selge, et parim variant Baltimaade tootmise jaoks on investeerida uude tootmisobjekti, mis vahetaks välja olemasoleva Tallinna tehase.
Seotud lood
Karastusjookide tootja Coca-Cola võib viia
lähiaastatel oma tootmise Eestist Lätti.
Maailma suurim kihisevate jookide
valmistaja Coca-Cola teatas täna oodatust paremad kolmanda kvartali
tulemused.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.