Reisibüroodest pakub parimat
klienditeenindust Estravel, selgus testostu meetodil reisifirmade teenindustaset
hinnanud OÜ Dive Eesti uuringust.
Testkliendid käitusid nii reisibüroosid külastades kui ka telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes huvi soojamaa puhkusereiside vastu, kirjutas tänases Äripäeva lisas Juhtimine OÜ Dive Eesti uuringute juht Riina Pärnmets.
Reisibüroode esinduste vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud Estravel edestas konkurente koondtulemusega – 91%. Teine oli Baltic Tours ja kolmas GoTravel.
Vahetul külastusel jagasid Estraveli järel teist ja kolmandat kohta Baltic Tours ja Kaleva Travel. Telefoniteenindusel oli parim GoTravel ja meiliteeninduses Baltic Tours. Estravel jäi nii telefoni- kui ka meiliteeninduses paremuselt teiseks.
Novembris 2008 tehtud uuringu valimi moodustasid kuus turismifirmade liitu kuuluvat reisibürood, millel on vähemalt kolm esindust erinevates Eesti linnades. Lisaks mainituile ka Reisiekspert ja Wris Tours.
Dive Eesti testkliendid külastasid kuue reisibüroo filiaale Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis. Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
Lisaks tehti igasse ettevõttesse samal ajavahemikul kolm infopäringut telefoni ja e-posti teel.
Seotud lood
Reisibüroo Estravel teenis eelmisel aastal
enam kui miljardi krooni suuruse käibe juures 21 miljonit krooni kasumit.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.