Google on välja tulnud kalkulaatoriga, mis
arvutab kokku, kui palju läheb ettevõttele aastas maksma töötajate
postkastidesse saabuv rämpspost.
See on osa Google’i turunduskampaaniast nende võrguteenusele Google Message Security, mis eemaldab rämpsposti, nii et töötaja ei pea enam selle peale aega kulutama. „Praegustel rasketel aegadel üritavad ettevõtted teha kõik, et kulusid kokku hoida,“ ütles Google’i tootejuht Adam Dawes.
Spämmi hinna kokku löömiseks tuleb
kalkulaatorisse sisestada e-kirju lugevate töötajate arv, nende keskmine palk, mitu rämpskirja nad päevas saavad ning mitu päeva aastas töötavad. Selle peale arvutab kalkulaator, kui palju rämpspost sinu ettevõttele kokku maksma läheb. Loomulikult ei unustata mainimast ka seda, kui mitme päevaga Google’i spämmifilter end ära tasuks, kirjutas PC World.
Eelmisel aastal teatas Nucleus Research, et rämpskirjad tühjendavad USA ettevõtete rahakotti 712 dollari võrra töötaja kohta aastas.
„Google võib küll aidata inimestel teada saada, kui palju rämpskirjad neile maksma lähevad, kuid veel parem oleks, kui nad rämpskirjade suurest hulgast kasu lõikamise asemel üritaksid enam rämpskirjade vastu võidelda,“ ütles Richard Cox Spamhaus rämpspostivastasest rühmitusest Spamhaus.
Seotud lood
Ligi miljoni rämpspostmeili põhjal tehtud
uuring tõi välja selle tüütu kirjadevoo nõrkuse. Selgub, et paljudes kirjades
leiduvad veebilingid osutavad kõik vaid käputäiele serveritele.
Teatud tähtedega algavatele e-posti
aadressidele tuleb rohkem rämpsposti kui mõne teise tähega algavatele
aadressidele, leidis Suurbritannia Cambridge’i ülikooli teadlane Richard
Clayton.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.