Igal riigil peaks olema rahvuslik
lennukompanii, numbrid pole seejuures esikohal, ütles lennufirma AS Avies juht
Valentin Manuša.
"Minu arvates vajab iga riik oma rahvuslikku lennukompaniid. Seetõttu Estonian Airi ei tohi müüa. Minu jaoks assotsieerub Estonian Air Eesti lipuga ning see on väga oluline," selgitas Manuša.
Tema sõnul pole numbrid selles küsimuses kõige tähtsamad. "Summa – väidetavalt on lennukompanii päästmiseks vaja 300 miljonit krooni – tuleb SASi poolt. Riik peab kõik põhjalikult üle kaaluma," lisas ta.
Manuša sõnul algasid probleemid suurtes rahvuslikes lennuettevõtetes 5-6 aastat tagasi, kui õhuvedude turule tulid uued tegijad, mis pakkusid pileteid väga madalate hindadega.
Avies pakub rahvusvahelise õhutakso teenuseid ning tegeleb väikesemõõduliste kaupade transpordiga. Ettevõttes töötab üle 70 inimese. Aviesil on viis reaktiiv- ja neli turbiinmootoriga õhusõidukit.
Seotud lood
Estonian Airi võiks anda majandada
Tallinkile, ütles investeerimispankur Rain Lõhmus.
Estonian Airi juhatus lükkas äsja
ümber tänases Äripäevas esitatud väite, nagu vajaks firma rahasüsti
hiljemalt pühapäevaks, et tagada ettevõtte likviidsus ja edasine
tegevus.
Selline bütsantslik käekiri ida poolt ei
üllataks, kuid et see tuleb rootslaste poolt, on üllatav, kommenteeris ettevõtja
Rein Kilk SASi juhi kirja peaminister Ansipile.
Majandusraskustes vaevleva SASi
karmisõnaline kiri Eesti valitsusele seoses Estonian Airi
likviidsusprobleemidega on nonsenss, kirjutab riigikogu liige Marko Mihkelson
oma ajaveebis.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.