Ettevõtja Joakim Heleniuse sõnul võttis
Ekspress Grupp Delfi ostul kalkuleeritud riski.
Tagasivaatavalt Delfi ostu kommenteerides võib Heleniuse sõnul loomulikult öelda, et see osteti liiga kalli hinnaga, kuid keegi ei teadnud tol hetkel, et turud nii hapuks lähevad.
„Kas hind oli liiga kõrge? See on veidi liiga karmilt öeldud. See oli tol ajal kalkuleeritud risk. Nad teadsid, et prindis hakkab reklaam känguma, et print kaotab veebile raha. Lihtsalt asjad pole võib-olla turul nende jaoks nii hästi nüüd,“ lausus Helenius, kes on ka ise oma ettevõtteid turgutanud.
Meediaärimees Hans H. Luik on läbi käenduste ja laenude turgutanud meediakontserni viimase üheksa kuu jooksul ligi 100 miljoni krooniga."See näitab, et Hans H. Luik usub oma ettevõttesse. Neil on hetkel isegi liiga palju laene peal. Ju neil oli vaja rohkem raha. Eks see on äri, investeerid raha ja riskid,“ kommenteeris Helenius.