Väikeinvestori seisukohast olukorda
hinnates oli Ekspress Grupi suuromaniku, meediaärimees Hans H. Luige teguviis
gruppi isikliku rahasüstiga turgutada tervitatav.
"Hans H. Luik on Ekspress Grupi äritegevust toetanud erinevate laenudega, millest võib järeldada, et ettevõte on sellist rahasüsti ka vajanud. Hinnates olukorda väikeinvestori vaatenurgast, on selline teguviis tervitatav. Olgu tegemist äritegevuse restruktureerimise või lisakapitali kaasamisega, üks on kindel, rasketel aegadel oodatakse suuromanikelt ikka valmidust ettevõtte tegevusse rohkem sekkumiseks ning äritegevuse normaalse toimimise tagamiseks," kommenteeris analüütik Henri Adams.
"Rääkides Delfi ostust võib tagantjärgi tarkusena loomulikult öelda, et tõenäoliselt võeti sellega endale liiga suur koorem kanda. Kuid olgem ausad, ega tehingu sõlmimise ajal ei kujutanud praktiliselt keegi ette seda, milline globaalne majanduskriis meid ees ootamas on," lausus Adams ning lisas, et seetõttu hinnati ka firmade väärtusi tunduvalt kõrgemalt ning tulevikuväljavaated näisid üsnagi roosilised.
Ekspress Grupi aktsiale on LHV andnud Müü soovituse ning hetkel põhjust selle muutmiseks ei näe. "Usume, et järgmine aasta tuleb ettevõtte jaoks üsnagi keeruline ning eelkõige hoiame silma peal just sellel, kuidas saadakse hakkama võlakohustuste täitmisega," märkis analüütik.
Seotud lood
Ekpress Grupi uusi aktsiaid saavad vaid
need, kes märgivad minimaalselt 50 000 euro ehk 782 330 krooni eest.
Ettevõtja Joakim Heleniuse sõnul võttis
Ekspress Grupp Delfi ostul kalkuleeritud riski.
Ekspress Grupp on ülevõimendatud bilansiga,
päästerõngaks on kas oma raha sissesüstimine või millegi müümine, ütles ASi
Martinson Trigon Venture Partners juhtiv partner Allan Martinson aripaev.ee-le.
Ekspress Grupi suuromanik,
meediaärimees Hans H. Luik on läbi käenduste ja laenude turgutanud
meediakontserni viimase üheksa kuu jooksul ligi 100 miljoni krooniga.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.