• OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−2%293,09
  • OMX Riga0,16%882,01
  • OMX Tallinn−0,91%1 875,85
  • OMX Vilnius−2,21%1 133,45
  • S&P 500−1,76%5 849,72
  • DOW 30−1,48%43 191,24
  • Nasdaq −2,64%18 350,19
  • FTSE 100−0,43%8 833,07
  • Nikkei 225−1,2%37 331,18
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 03.07.09, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi kahjum oli mullu 36 miljonit krooni

Uudisteportaal Delfi sai eelmisel aastal 36 miljonit krooni kahjumit, aasta varem oli kahjum kümme miljonit.
2008. aastal ulatus ettevõtte käive 59,5 miljoni kroonini, mis on kaks korda suurem üle-eelmise aasta 27,3 miljonist, seisab läbi Ekspress Grupi Hans H. Luige suuromandusse kuuluva ettevõtte mulluses majandusaasta aruandes.
Delfi juhtkonna hinnangul on olulisemateks lühi- ja pikaajalisemateks ohtudeks deebitoride võimalikud makseraskused, mis võivad kaasa tuua nõuete väärtuse languse ning varasemast suuremad allahindluskahjumid. Delfi juhtkond usub, et on võtnud kasutusele kõik vajalikud meetmed, et tagada Delfi jätkusuutlikkus ja kasv praegustes tingimustes.
Majandusaasta aruandes prognoosis juhtkond, et perioodil 2010-13 kasvab Delfi müügitulu Eestis 15-21% ja Leedus 14-25%. Leedu suurem kasvumäär on tingitud suuremast kasvupotentsiaalist arvestades Leedu turu suurust ja saavutatud turuosa. Teiste piirkondade – Läti, Ukraina, Venemaa – kohta polnud prognoose antud.
Reklaamituru langusest tingituna ja jälgides konservatiivsusprintsiipi on juhtkond 2009. aastaks prognoosinud Delfi müügitulu kasvuks Eestis 5%, Leedus müügitulu langust 2%. Aastate 2009-13 prognoos põhineb internetireklaami turuosa kasvul, mis 2008. aastal oli 11%, kasvades 3% võrreldes 2007. aastaga. Aastatel 2011-13 jätkub internetireklaami turuosa kasv ja on eeldatud reklaamituru kasvu tervikuna.
Delfi juhatus teeb aktsionäride üldkoosolekule ettepaneku lisada aastaaruande kahjum eelmiste perioodide jaotamata kahjumile.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele