Uudisteportaal Delfi sai eelmisel aastal 36
miljonit krooni kahjumit, aasta varem oli kahjum kümme miljonit.
2008. aastal ulatus ettevõtte käive 59,5 miljoni kroonini, mis on kaks korda suurem üle-eelmise aasta 27,3 miljonist, seisab läbi Ekspress Grupi Hans H. Luige suuromandusse kuuluva ettevõtte mulluses majandusaasta aruandes.
Delfi juhtkonna hinnangul on olulisemateks lühi- ja pikaajalisemateks ohtudeks deebitoride võimalikud makseraskused, mis võivad kaasa tuua nõuete väärtuse languse ning varasemast suuremad allahindluskahjumid. Delfi juhtkond usub, et on võtnud kasutusele kõik vajalikud meetmed, et tagada Delfi jätkusuutlikkus ja kasv praegustes tingimustes.
Majandusaasta aruandes prognoosis juhtkond, et perioodil 2010-13 kasvab Delfi müügitulu Eestis 15-21% ja Leedus 14-25%. Leedu suurem kasvumäär on tingitud suuremast kasvupotentsiaalist arvestades Leedu turu suurust ja saavutatud turuosa. Teiste piirkondade – Läti, Ukraina, Venemaa – kohta polnud prognoose antud.
Reklaamituru langusest tingituna ja jälgides konservatiivsusprintsiipi on juhtkond 2009. aastaks prognoosinud Delfi müügitulu kasvuks Eestis 5%, Leedus müügitulu langust 2%. Aastate 2009-13 prognoos põhineb internetireklaami turuosa kasvul, mis 2008. aastal oli 11%, kasvades 3% võrreldes 2007. aastaga. Aastatel 2011-13 jätkub internetireklaami turuosa kasv ja on eeldatud reklaamituru kasvu tervikuna.
Delfi juhatus teeb aktsionäride üldkoosolekule ettepaneku lisada aastaaruande kahjum eelmiste perioodide jaotamata kahjumile.
Seotud lood
Ettevõtja Joakim Heleniuse sõnul võttis
Ekspress Grupp Delfi ostul kalkuleeritud riski.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov usub,
et Eesti Ajalehte Liidu nõue meediaväljaannete omavahelist refereerimist
mahuliselt piirata on võitlus tuuleveskitega ning seda pooldav Postimees kaotab
Delfile.
Veebruarist asub Delfi etteotsa Õhtulehe
peatoimetaja asetäitja ja uudisteosakonna juhataja Urmo Soonvald, vahetades
välja senise peatoimetaja Tõnu Pedaru.
Äripäeva peadirektor Igor Rõtov leidis, et
Delfi majandustulemus kinnitab Ekspress Grupi varasema investeerimisotsuse
liigset optimistlikkust.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.