Tartu linn püüab tuleva aasta sügiseks koos
lähivaldade ning Nõo ja Elvaga välja uurida, kuivõrd saaks ühendada linna- ja
maabussiliinid, vahendasid err.ee uudised.
Tartu linna ja selle lähivaldade bussiliikluse ühendamise plaan tähendab esialgu siiski vaid seda, et linnaliinid pikeneksid vaid Tartuga piirneva mõne suurema asulani. Nõo ja Elva kasu oleks selles, et kui ühel hetkel taastub sealt kiire rongiühendus Tartuga, tuleb ühildada linnabusside ajad rongide saabumis- ja väljumisgraafikuga, vahendas "Aktuaalne kaamera".
Tartu abilinnapea Margus Hansoni kinnitusel ei hakka keegi kindlasti kokku panema kogu maakonna- ja linnabussiliiklust.
"Ega täielikult ühendada ei olegi võimalik, aga esimene samm sellel teel, et linnalähedaste asulate inimesed ei peaks autoga linna tulema ja linna tänavatel ummikutes seisma, ongi see, et ühistransport võiks sõita nendest asulatest läbi," selgitas Hanson.
Tartu külje all asuva Ülenurme vallavanem Aivar Aleksejevil on nägemus, kuidas maa- ja linnaliine ühendades hoida linlasi pikemate bussiringide eest, ent samas vältida bussiteekondade dubleerimisest.
Seotud lood
Ehkki mitmed GoBusi Tartu linnaliinidel
sõitavad bussid ületavad linna nõutud vanusepiiri, ei kavatse bussfirma uuemaid
busse soetada, nimetades vanusepiiri sätet rumalaks.
Pärnu maakonna bussiliinide jagamine nelja
vedaja vahel põhjustas olukorra, kus senisel vedajal Go Busil tuleb tõenäoliselt
koondada kümneid bussijuhte, kasutult jääb seisma 50 bussi.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Partsi sõnul otsustavad maakonnad ise, kas maakondlike bussiliinide piletihindu
on vaja tõsta või mitte.
Tartu linnaliinibussidelt kaob aknaid
kattev reklaam, sest see piirab sõitjate vaadet.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.