Ehkki mitmed GoBusi Tartu linnaliinidel
sõitavad bussid ületavad linna nõutud vanusepiiri, ei kavatse bussfirma uuemaid
busse soetada, nimetades vanusepiiri sätet rumalaks.
GoBusi ja linna vahelise lepingu kohaselt peavad pooled linnaliinibussid olema uuemad kui kümme aastat ja ülejäänute vanus ei tohi ületada 15 aastat, mis mitme bussi puhul seda peagi teeb, kirjutas Tartu Postimees.
GoBusi Tartu regiooni direktor Valter Keis tõdes, et ega olukorra muutmiseks olegi väga palju variante, ja lisas, et peab lepingus sätestatud vanusepiiri nõuet rumalaks.
«Tänases majandussituatsioonis oleks ääretult rumal ja põhjendamatu käitumine, kui paneksime 10-aastase bussi aia äärde ja ostaksime 8 aasta vanuse asemele,» rääkis Keis.
Rein Haak ütles, et ega linnal jää tõesti muud valikut kui trahvima hakata. Trahvisumma on 3000 krooni iga vanusepiiri ületanud bussi eest. Haak lisas, et ei saa kuidagi nõustuda Keisi väitega, et busside vanusepiiri nõue on rumal, sest ka GoBus on ise lepingule alla kirjutanud.
Seotud lood
Tartu taksojuhid küsivad sõidu eest üle
kahe korra kõrgemaid hindu kui nende kolleegid pealinnas ja enam-vähem kõik ühe
ja sama hinnakirja järgi. Linnajuhid kahtlustavad kartellikokkulepet.
Tartu linna eelarvesse laekus mullu 1,7
miljardit krooni, mis oli kavandatust 0,9% ehk 15,6 mln kr vähem, kuid
eelarveaasta lõpetati ülejäägiga.
Tartu linn püüab tuleva aasta sügiseks koos
lähivaldade ning Nõo ja Elvaga välja uurida, kuivõrd saaks ühendada linna- ja
maabussiliinid, vahendasid err.ee uudised.
Majanduses ja ka kinnisvaraturul on sügisel toimunud mõned muudatused, üheks neist euribori langus. Bigbanki ettevõtete panganduse üksuse juht Aimar Roosalu kinnitas, et kinnisvaraturul on märgata elavnemist – suuresti just järelturu korterite osas.