USA jaemüüjad teevad eeloleval
nädalavahetusel massiivseid allahindlusi, et püüda võrku hiliseid ostlejaid ning
päästa veel mis päästa annab.
Võrreldes eelmise aasta pühadehooajaga võetakse seekord ette veelgi suuremaid allahindlusi, poed on kauem lahti ning püsikliendid saavad soodsamaid pakkumisi. Kõige suuremad allahindlused tehakse rõivastele, mis majanduslanguses on olnud üks suuremaid kannatajaid, kirjutab WSJ.
New Yorkis asuv rõivapood Barneys pakub sel hooajal hindadest alla kuni 75%. Neiman Marcus Group Inc. teatas, et teeb kuni 65%-lisi allahindlusi sellel pühadehooajal.
Allahindlused on mitmel pool isegi suuremad kui tänupühade järgsel "mustal reedel", mil algas USAs ametlikult ostuperiood. J. C Penney Co. plaanib alandada suurelt hindu oma 300-le erinevale tootele. Allahindlused ulatuvad seal isegi 80%ni. Sears Holdings Corp. pakub 70%-lisi allahindlusi ning ehetemüüja Sears on nädalavahetusel lahti kuni üheteistkümneni õhtul.
Koos allahindlustega on langenud ka jaemüüjate läbimüük. Allahindlustele vaatamata on poodide müük vähenenud aastaga 2%. Palju ostlejad teevad sellel aastal sisseoste varasemast vähematel päevadel, külastades poode siis, kui allahindlused ulatuvad kõige suuremateks. Detsembris on võrreldes aastataguse ajaga ka vähem ostupäevi. Eelmisel aastal oli pühadehooaja ostuperioodiks 32 päeva, sellel aasta viis päeva vähem ehk 27 päeva.
USA jaemüüjate föderatsiooni statistika kohaselt pole 19% inimestest veel alustanudki oma sisseoste. Eelmisel aastal oli näit 16,5%. America's Research Group leidis, et 43,3% klientidest soovivad ostudega ühele poole saada enne eelolevat nädalavahetust. Eelmisel aastal soovis seda 33,9% küsitletutest.
Seotud lood
USA jaemüüjad teatasid veel ühest kesisest
müügikuust, kuigi mõnel juhul polnud müügid nii hullud kui oodati. Maailma
suurim jaemüüja Wal-Mart Stores Inc. näitas ka jaanuaris tõusu.
Novembrikuu jaemüük, v.a automüük, kukkus
Mastercard Inc. SpendingPulse üksuse andmetel novembris 5,5% 295,3 miljardi USA
dollarini aastataguse ajaga võrreldes.
Novembri jaemüük USAs kukkus pühadehooaja
osturalli algusele vaatamata 1,8% aastataguse ajaga võrreldes. Jaemüük on
kukkunud juba viis järjestikust kuud.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.