Mais 51 taksoga tegutsema hakanud AS
Tallink Takso on tänaseks vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu.
Oktoobris kärpis firma ka taksojuhtide kuupalka väidetavasti 7000 krooni
võrra.
AS Tallink Takso juhataja Alger Holzmann ütles Äripäevale, et nad on tõepoolest "vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu". Holzmann ei soostunud täpsustama, millal otsustati rendiautode arvu vähendada.
"Autorendi teenus on Tallink Takso kõrvalteenus, mis moodustab minimaalse osa autopargist," jäi ta kidakeelseks.
Kui taksofirma mais alustas, lubas Holzmann, et õige pea veavad Tallinki taksod kliente kolmes vahetuses.
"Klientide tellimuste paremaks teenindamiseks muutsime töögraafiku mudelit. Hetkel töötab kuus brigaadi, igal brigaadil on kindel arv taksojuhte, taksosid ja oma töögraafik. Töögraafikud üles ehitatud vastavalt tellimuste arvule nädalapäevadel," vastas Holzmann küsimusele kolmes vahetuses töötamise kohta.
AS Tallink Taksos töötab praegu ligikaudu 120 taksojuhti. Oktoobris kirjutas Postimees, et Tal shy;link Takso pakub juhtidele poole väiksemat põhipalka või koondamislehte, sest firma ei saa muidu lihtsalt hakkama.
Postimehega rääkinud juhtide sõnul oli varasema 12 000-kroonise põhipalga asemel uueks pakkumiseks 5000-kroonine põhipalk, millele lisanduks 1000 krooni kuus öövahetuste eest. Lisaks pakuti uut, kassapõhist tulemuspalga süsteemi, mis juhtidele kuigi suurt palgalisa ei annaks.
Tallink Taksol on praegu 84 autot (B-klassi Mercedes-Benzi ja Audi A6).
Seotud lood
AS Tallink Takso ühe
suurema konkurendi, Krooni Takso juhataja Margus Trempi sõnul on
taksonduses praegu küll raske aeg, kuid igal juhul peaks vältima autode
liisingusse tagasi saatmist.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.