• OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • OMX Baltic−0,36%269,84
  • OMX Riga0,03%874,13
  • OMX Tallinn−0,43%1 725,36
  • OMX Vilnius−0,37%1 041
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001%8 230,96
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,21
  • 31.12.08, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink Takso äriplaan sobis 2006. aastasse

AS Tallink Takso ühe suurema konkurendi, Krooni Takso juhataja Margus Trempi sõnul on taksonduses praegu küll raske aeg, kuid igal juhul peaks vältima autode liisingusse tagasi saatmist.
OÜ Krooni Takso juhataja Margus Trempi sõnul toimis AS Tallink Takso äriplaan ideaalselt 2006. aastal, mil majandus oli tõusuteel, inimesed lootusrikkad ja taksonduses ei kurtnud keegi klientide puuduse üle.
"Aga 2007. aasta alguses hakkas kõik ära vajuma. Sama aasta keskpaigas oli olukord juba kõvas languses ja praegusest olukorrast ei tasu rääkidagi," rääkis Trempi.
Krooni Takso hingekirjas on tänase päeva seisuga 12 firma autot, millega sõidavad töölepinguga ametisse võetud sohvrid. Lisaks kasutab ettevõtte logo veel ligikaudu 50 taksot, mille juhid on FIEd.
Kui Tallink Takso annaks praegu osa taksosid klientide puuduse tõttu liisingfirmale tagasi, ei oleks see tark tegu, leidis Trempi. "Ühel aastatetagusel ajal andsid Linnatakso FIEdest taksojuhid autosid liisingusse tagasi ning see tõmbas tervele taksonduse valdkonnale vee peale. Pangad ei tahtnud enam taksofirmadele autosid liisida," meenutas Trempi.
Krooni Takso juhi hinnangul on kõige suurem probleem nn odavtaksofirmad, kel taksoveoluba olemas, kuid pole huvi võtta tööle näiteks end ametlikult töötuks registreerinud või invaliidsuspensionit saavat inimest. Trempi teada vormistatakse uustulnukaga fiktiivne tööleping, mis sisuliselt millekski ei kohusta. Ühtki riigimaksu sellise töölepingu korral mõistagi ei maksta. Kui sohver taksosõitmisega raha teenib, peab ta maksma vaid taksofirmale renti, ülejäänud sissetulek jääb aga töötajale.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.09, 12:38
Analüütikud Tallinki pärast ei muretse
Analüütikud usuvad, et Tallink suudab oma rahavood tasakaalustada, ega näe probleemi selles, et majandusaasta esimeses kvartalis kulutas Tallink laenude kustutamiseks ja teenindamiseks rohkem raha kui teenis.
Uudised
  • 31.12.08, 09:55
Tallink Takso kärpis rendiautode arvu
Mais 51 taksoga tegutsema hakanud AS Tallink Takso on tänaseks vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu. Oktoobris kärpis firma ka taksojuhtide kuupalka väidetavasti 7000 krooni võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele