Kalev Meedia ajakirjadel puudus täielikult
turundustegevus, ütles ajakirjade Sporditäht ja Ärielu asutaja Donatas
Narmont.
"Mulle tegi muret, et neil turundust polnud. Turundus ja marketing neil oli olematu," kommenteeris ta uudist, et Oliver Kruuda firma Kalev Meedia sulgeb oma ajakirjad. "Reklaamimüük absoluutselt puudus. Oli ainult aja küsimus, millal nii läheb," lisas ta.
Narmonti sõnul on tal toimuvast kahju. "Sporditäht oli nii vana ja pikalt sisse töötatud kaubamärk, tegime 15 aastat seda ajakirja," rääkis ta. Alguses mul oli tunne, et Sporditäht kipub alla käima, kuid viimasel ajal tehti väga sisukat väljaannet, kommenteeris ta Sporditähe arengut pärast selle müüki Kruudale.
"Kalev Meedia kahjum on ju kogu aeg teada olnud – see oli kolm korda suurem kui käive. Ka minu käest on korduvalt küsitud, et kuidas nii saab ühte ajakirja teha," rääkis Narmont. "Ega teise inimese rahakotti ei näe, võib-olla oli see kahjum Kruudale nii väike raha, et ta võinuks ka kümme aastat seda lubada," lisas ta.
Donatas NarmontKalev Meedia ajakirjadele võis tema sõnul saatuslikuks saada nii majanduslangus kui see, et väljaandes tegutsesid liialt omas nišis. Kalev Meedia töötajatega viimasel ajal suheldes märkasin ma nende väsimust ja apaatiat, töötajad said kõva mahvi, inimesed tõmbasid end tühjaks, power sai otsa, lisas ta.
Novembris 2006 müüsid Inreko Pressi omanikud Donatas Narmont ja Indrek Schwede oma ettevõtte Oliver Kruudale. Kaks kolmandikku Inreko Pressist kuulus Narmontile ja kolmandik Schwedele. Inreko Press andis välja nii Sporditähte kui Ärielu.
Narmonti sõnul on nad Schwedega varemgi nalja visanud, et ostavad Sporditähe tagasi. "Võib-olla nüüd on see võimalus olemas. Ajad pole küll head, aga Sporditäht on neist ajakirjadest kõige tugevam, aastatega sisse töötatud kaubamärk," ütles ta.
Narmont töötab Eesti Tennise Liidu turundus- ja pressitalituse juhina. Kevadest 2007 annab ta ka välja ajakirja Tennis.