• OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • OMX Baltic0,22%269,88
  • OMX Riga1,73%886
  • OMX Tallinn0,04%1 730,19
  • OMX Vilnius0,37%1 044,41
  • S&P 500−0,6%5 949,17
  • DOW 30−0,47%43 750,86
  • Nasdaq −0,64%19 107,65
  • FTSE 1000,51%8 071,19
  • Nikkei 225−0,48%38 535,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,85
  • 06.01.09, 07:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksosõit Tartus maksab pealinnaga võrreldes topelt

Tartu taksojuhid küsivad sõidu eest üle kahe korra kõrgemaid hindu kui nende kolleegid pealinnas ja enam-vähem kõik ühe ja sama hinnakirja järgi. Linnajuhid kahtlustavad kartellikokkulepet.
Tallinnas Laki Takso nime alla koondunud 70 taksot küsivad sõidukilomeetri eest 5 krooni ja 40 senti, sõidu alustamise eest 25 ja ootetunni eest 118 krooni. Samas hinnaklassis sõidab veel mitu firmat, näiteks Reval ja IR Takso, kirjutab Postimees.ee.
Nende hinnad, kui alustamise tasu välja arvata, jäävad rohkem kui kaks korda alla Tartus ülelinnaliselt kehtivatele sõiduhindadele: kilomeeter 12 krooni, ootetund 240 krooni, alustamine 25 krooni. Veel kallim, 15 krooni kilomeeter, on sõit omapäi tegutsevate taksodega, mis ei ole ühegi dispetšiteenust pakkuva katusfirma alla koondunud.
Tallinna transpordiameti vanemspetsialist Evelin Roosileht möönis, et pealinnas on ka märksa kallimalt sõitvaid taksosid. Nende hinnakiri võib olla Tartu klassist, aga on ka selliseid, mille alustustasu võib olla isegi 145 krooni ja kilomeeter maksta 35 krooni.
Linnal taksohindade kujundusse sekkumise võimalusi pole. "Vaba turg," oli Tartu abilinnapea Margus Hansoni kommentaar.
"No ma ei oska öelda, kas see on kartellikokkulepe või mitte. Aga kõigil on hind 12 krooni kilomeeter. Tallinnas on mõned firmad odavamad, teised kallimad. Seal 5.50 ja 6 ja 7 krooni, meil 12 krooni. Tule taevas appi!" võrdles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.09, 07:29
Tartus vuravad liiga vanad bussid
Ehkki mitmed GoBusi Tartu linnaliinidel sõitavad bussid ületavad linna nõutud vanusepiiri, ei kavatse bussfirma uuemaid busse soetada, nimetades vanusepiiri sätet rumalaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.11.24, 09:20
Juhtimine tasakaalus: Tiina Käsi teekond ja õppetunnid Nordea tipus
Tiina Käsi on nimi, mis kõlab ärimaailmas paljudele tuttavalt. Tal on juhtimises üle 25 aasta kogemust, kuid tema karjäär pole olnud lihtne ega lineaarne, vaid täis ootamatuid võimalusi ja väljakutseid, millest on sündinud väärtuslikud õppetunnid. Nordea Eesti tegevjuht, kes alustas oma karjääri rootsi keele õpetajana, on tänaseks saavutanud palju ja juhib mitmekesist ning rahvusvahelist organisatsiooni. Käsi kogemus ja oskus tasakaalustada töötulemusi ja inimlikku hoolivust teevad temast juhi, kelle teadmised ja arusaamad on väärt jagamist.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele