Inimeste vähenenud ostujõud, uute kodude
väike arv ning üldine ettevaatlikkus ähvardab pankrotistada aasta lõpuks
kolmandiku Eesti sisustusettevõtetest, teatas Sisustus.ee pressiteates.
„Kui ikka uusi kodusid ei ehitata, inimesed jäävad töötuks ning palgad vähenevad, siis ei ole ka palju neid, kes sooviksid või kel oleks võimalus kulutada kümneid või sadu tuhandeid kroone uue sisustuse ostmisele – saab vanaga ka läbi,“ ütles Eesti suurima sisustusportaali Sisustus.ee müügidirektor Mihkel Hõbejõgi.
2009. aasta jooksul pankrotistub Sisustus.ee hinnangul enamik ettevõtteid, kes ei positsioneeri end mingisse kindlasse segmenti, näiteks ülikvaliteetne Itaalia disainmööbel, eriline idamaine mööbel, väga heade hindadega laiatarbemööbel vms.
Tegevust jätkavatest poodidest kolivad paljud oma poe kallilt äripinnalt internetti, et säästa raha ja kindlustada toodete ja firma nähtavus, selgitas Hõbejõgi. „Asja negatiivne pool on aga see, et kaduda võivad ka huvitavad, erilised ja väiksemad sisustuspoed, mida on raske üles leida ning milleni ostuhuvilised ei pruugigi jõuda.“
Sisustus.ee koondab endas üle 100 erineva sisustuspoe tooted, annab nõu, ideid, avaldab sisustusega seotud artikleid ning uudiseid ja pakub töövahendeid, et sisustamine oleks veelgi mugavam ja kiirem.
Seotud lood
Haaberstis alustati 2300ruutmeetrise
müügipinnaga Asko ja Sotka sisustuskaubamaja rajamist, mille avamistähtaeg on
sel sügisel.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.