Otsingumootor Yahoo teatas analüütikute
ootusi positiivselt üllatanud 303 miljoni dollarilisest neljanda kvartali
kahjumist, kirjutas Bloomberg.
Kui kõrvale jätta mõned kulud, oli kasum aktsia kohta 18 senti, mis on ühe sendi võrra parem kui analüütikute seltskond prognoosis. Arvates maha tasud partnersaitidele, oli Yahoo müügitulu 1,38 miljardit dollarit, mis oli prognoosidega kooskõlas.
Kui lisada koondamiste ja varade mahakandmise kulud, oli ettevõtte kahjum 303,4 miljonit dollarit ehk 22 senti aktsia kohta. Yahoo kogumüük langes aastatagusega võrreldes 1,4 protsenti 1,81 miljardile dollarile.
Selle aasta esimese kvartali müügituludeks prognoosib Yahoo 1,53 miljardit kuni 1,73 miljardit dollarit.
Detsembris viis kõigist internetis tehtud otsingutest 20,5 protsenti läbi Yahoo, samas kui Google'i osa otsingutest oli selge ülekaaluga 63,5 protsenti.
Oma esimesel konverentskõnel Yahoo uue juhina teatas Carol Bartz, et kuigi oleks valmis kaaluma mõnede ettevõtte varade müüki, ei astunud ta juhtpositsioonile eesmärgiga Yahoo maha müüa. Sõnavõtuga viitas Bartz Microsofti ülevõtmispakkumisele, mille Yahoo endine juht ja üks asutajatest Jerry Yang tagasi lükkas.
Bloombergi andmete kohaselt on Yahoo ja Microsoft oma suhteid taas soojendama hakanud.
Seotud lood
Nagu eile siit Apple'i näitel lugeda
sai, võib firma juhi isikul olla väga suur roll investoritele signaalide
saatmisel ning ka aktsiahinna liikumisel. Sama kehtib Yahoo kohta.
Yahoo külmutas kõikide töötajate palgad
selleks aastaks. Internetihiid seisab silmitsi vähenevate
online-reklaamituludega.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.