Investeerimispankuri Rain Tamme Gild
Bankers on valmis lähitulevikus SASi osaluse müümist vahendama ja nõustama.
Kas Tamm on kuulnud, kes Eestist oleks võimeline ja valmis SASi osalust välja ostma?
"Eesti poolt olen kuulnud Tallinkist. Rohkem ei ole. Lihtne teema see pureda igal juhul ei ole, ka valitsusel. Lennuliiklusest sõltub ju palju. Pikemas perspektiivis on lennundus riikliku tähtsusega, regionaalpoliitiline küsimus. Kui oleme mures, et Võru-ja Põlvamaal saaksid inimesed koju bussiga sõita, siis Eesti jaoks on siiski tähtsam, et inimesed saaksid siia võimalikult paljudest kohtadest otse lennata. Eriti olukorras, kus peame oluliseks arendada nn tarka äri,“ arutles Tamm.
Kui tahad teada, miks Rain Tamme arvates võiks Eesti riik Estonian Airi omanik olla, loe homset Äripäeva!
Seotud lood
SAS teatas täna, et lennufirma uue
strateegia järgi koondatakse tähelepanu Põhjala turule ning kõik ülejäänud SASi
grupi lennufirmad müüakse ära.
Täna Stockholmis SASi majandustulemusi
kommenteerides ütles kontserni juht Mats Jansson, et kontserni müüki minevad
osad, sealhulgas osaluse Estonian Airis, tahab firma ära müüa võimalikult
kiiresti.
Tallinki suuromanik Ain Hanschmidt ei
lükanud telefonis ümber ega ka kinnitanud Infortari plaani osta Estonian Airi
osalust.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan
Partsi arvates on SASi otsus Estonian Air maha müüa mõistetav.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.