McDonaldsi jaanuarikuine müük kasvas 7,1
protsenti ning mootoriks olid välisturud, kirjutab Reuters.
Maailma suurim hamburgerikett teatas, et eelmisel kuul tõusis müük USAs 5,4 protsenti, Euroopas 7,1 protsenti ning piirkonnas Aasia-Aafrika-Kesk-Ida 10,2 protsenti.
Burgerikett, mis pakub dollari-menüüd ja kohvi odavamalt kui Starbucks, kogub USAs kiiresti kasvavat populaarsust odava söögikohana. Euroopa müüki juhivad Suurbritannia, Prantsusmaa ja Venemaa ning Aasias süüakse enim kuumi võileivakesi kotlettidega Hiinas.
Ettevõte prognoosis veebruari kuuks müügi 4protsendipunktilist langust, sest tegemist on lühema kuuga, kui oli veebruar 2007. liigaastal.
Seotud lood
McDonalds teatas täna III kvartali
majandustulemused. Kasum kasvas 11%.
Üks tuntuimaid kiirsöögi pakkujaid,
McDonalds pidi vastu võtma neljanda kvartali kasumi 23protsendilise languse
aastatagusega võrreldes.
McDonalds Corp. teatas, et oktoobris tõusis
nende müük aastaga samade müügipindade võrdluses 8,2%.
Maailma suurim kiirtoitlustuskett
McDonald's kavatseb sel aastal avada sadu McCafe kohvikuid ning võtta
Starbucksilt Euroopa suurima kohvikuketi tiitel, kirjutab Financial Times.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.