• OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,83%5 949,91
  • DOW 301,65%43 221,55
  • Nasdaq 2,45%19 511,23
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 2250,37%38 588,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,46
  • OMX Baltic0,69%282,9
  • OMX Riga0,5%876,1
  • OMX Tallinn0,99%1 784,39
  • OMX Vilnius0,53%1 110,02
  • S&P 5001,83%5 949,91
  • DOW 301,65%43 221,55
  • Nasdaq 2,45%19 511,23
  • FTSE 1001,21%8 301,13
  • Nikkei 2250,37%38 588,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,46
  • 26.01.09, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Naerusuine burger McDonaldsis

Üks tuntuimaid kiirsöögi pakkujaid, McDonalds pidi vastu võtma neljanda kvartali kasumi 23protsendilise languse aastatagusega võrreldes.
Kasum oli 985,3 miljonit dollarit ehk 87 senti aktsia kohta. Eelmise aasta sama perioodi kasum oli 1,27 miljardit dollarit ehk 1,06 dollarit aktsia kohta.
Globaalne müük kasvas 7,2 protsenti – 5 protsenti USAs ja 7,6 protsenti Euroopas ning 10 protsenti Aasias ja Aafrikas.
Kogutulu langes 3 protsendi jagu 5,67 miljardile dollarile. Analüütikud prognoosisid kasumiks aktsia kohta 84 senti ja tulu 5,72 miljardit dollarit.
Näib tõepoolest, et langused majanduses ja laenuturul kiirsöögi edu oluliselt ei mõjuta. Väga palju inimesi rasvumisse saatnud (või vähemalt protsessis osalenud) McDonaldsi juht Jim Skinner sõnas MarketWatchile, et 2008 oli ettevõtte jaoks tugev aasta.
„Läbi meie strateegilise fookuse menüüvalikul, toidukvaliteedil ja väärtusel, on keskmine külastajate arv päevas tõusnud üle 58 miljoni 2008. aastal,“ põhjendas Skinner.

Seotud lood

Uudised
  • 09.02.09, 15:34
McDonaldsi burgeritel kasvav populaarsus
McDonaldsi jaanuarikuine müük kasvas 7,1 protsenti ning mootoriks olid välisturud, kirjutab Reuters.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele