Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rimi käive kasvas jaanuaris 5%
Rimi Eesti kaupluste käive kasvas
jaanuaris võrreldes möödunud aasta sama ajaga 5%, teatas kaubanduskontsern täna.
Aasta esimese kuu käibeks kujunes 30,3 miljonit eurot (473,9 mln krooni).
Rimi Baltic Groupi netokäive oli 102.1 miljonit eurot (ligi 1,597 mld krooni), mis võrreldes eelmise aasta sama perioodi tulemusega tähendab samuti 5% käibekasvu. Lätis kasvas Rimi kaupluste käive 5% 49,6 miljoni euroni (775,7 mln kroonini) ja Leedus 6% 22,2 miljoni euroni (347,2 mln kroonini).
Rimi Baltic Groupil on Balti riikides 237 kauplust, neist 75 Eestis, 99 Lätis ja 63 Leedus.
Prisma Peremarketi käive kasvas eelmisel
aastal 10%, kasumi kahanemise taga on ettevõtte tegevdirektori Janne Lihavaineni
sõnul hinnaliidriks saamise soov.
Eesti turu mahte arvestades on jaekettide
arv liiga suur - tõenäoliselt kiirendab praegune situatsioon liitmisi ja
üleostmisi, märkis Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen.
ETK ja liikmesühistute 2008. aaasta
konsolideeritud jaekaubanduse brutokäive oli 8,1 miljardit krooni, mis on aasta
varasemast 9,4 protsenti suurem number.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.