Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best
Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem
avaliku sektori kampaaniaid.
"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.
Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.
Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.
Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.
Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):
• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“• SEB paketid „Igaühele oma!“• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008
Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.
Seotud lood
Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.