• OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • OMX Baltic0,85%278,12
  • OMX Riga0,26%872,79
  • OMX Tallinn0,37%1 761,24
  • OMX Vilnius0,98%1 086,1
  • S&P 5001,26%5 942,47
  • DOW 300,8%42 732,13
  • Nasdaq 1,77%19 621,68
  • FTSE 100−0,44%8 223,98
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%113,15
  • 16.02.09, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusteoks tahtis saada hulk avaliku sektori kampaaniaid

Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem avaliku sektori kampaaniaid.
"Eks see ole ka üks märk riigi kui reklaamitellija tähtsuse suurenemisest. Tavapärasest vähem oli ka uute toodete või brändide turuletoomise kampaaniad," märkis Sinisalu.
Tema sõnul oli 2008. aastal turg üsna stabiiliselt välja kujunenud ja võitlus käis positsioonide kinnistamise nimel. "Kindlasti näeme 2009. aastal rohkem dramaatilisi turuosade muutusi ja jõujoonte ümberjagamist," lisas ta.
Eesti aasta turundusteo finaali valiti 20 töö hulgast välja 5 finalisti ja 1 sotsiaalkampaania kategooria võitja.
Nende kuue kandidaadi hulgast valitakse 5. märtsil Tartus välja aasta turundustegu.
Aasta turundusteo finalistid (tähestikulises järjekorras):
• Eesti Päevalehe raamatusari "Eesti lugu"
• Rimi jaemüügikampaania „Tudish Piip“• SEB paketid „Igaühele oma!“• SEB nimevahetus (Eesti Ühispangast SEBks)• Tele2 mobiilsideteenuseid tutvustav teleseriaal• Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära! 2008
Teeme Ära! valiti aasta sotsiaalkampaaniaks.

Seotud lood

Uudised
  • 17.02.10, 08:11
Turundusteo nime pärast võistleb 24 tööd
Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 12:49
Tarkvaraarendaja Merada: turvanõrkusi tuleks otsida vähemalt kord kuus
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele