Konkursile „Eesti aasta turundustegu 2009“ esitati 23 tööd, aasta varem oli osalejaid 20.
Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab turundusteo konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
9. märtsil valib turundusteo žürii välja viis finalisti ja ühe sotsiaalkampaania kategooria võitja.
19. märtsil Tallinnas Solarises toimuval turunduskonverentsil „Password 2010” kuulab žürii üldkategooria finalistide ja sotsiaalkampaania kategooria võitja ettekandeid ning valib kohapeal „Eesti aasta turundustegu 2009“ grand prix’ võitja.
Aasta turundusteo valimisel võetakse arvesse:
25% loovstrateegia* innovatiivsus* teostuse kvaliteet
25% meediastrateegia
* innovatiivsus* meediakasutuse põhjendatus, efektiivsus
50% tulemused
* tulemused võrreldes kampaania eesmärkidega
Konkursil osalevad (tähestiku järjekorras):
Ajakirja Anne&Stiil lansseerimine
Atria videoblogi "Lihakokad"Eesti Energia brändiuuendus ja uue elektritööde teenuse lansseerimineEMT uue jaekontseptsiooni jätkuprojekt ning EMT Keskuse avamine 2009 novembrisFarmi kaubamärgi ja pakendite rebrändingInnovatsiooniaasta 2009Kilekottide tarbimise vähendamise kampaania: "Säästa elusid, kasuta riidekotti"LHV II samba pensionifondide kampaania "Pensioniajaloo tulusaimad fondid on LHV-s"Meelelahutus- ja elustiilikeskuse Solaris avamiskampaania "Elu on ilus"Meelelahutuslik raamat “Milana – ühe Eesti modelli päevik”MinuEMT – personaalne EMT kõigilePuhka Eestis siseturismi edendamise kampaania "Linnud"Rahvusmustrites tennisedRiigiportaal eesti.ee teavituskampaania "Uks e-riiki"Saaremaa Viina kampaania: "Vali vunts!"Sampo Panga kliendiprogrammi ISEKAS lansseerimineSEB pension: "Pensioni II samba sissemaksetega jätkamine"SEB spordisponsorlus: „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!”Seto mitmehäälse laulutraditsiooni UNESCO kultuuripärandi esindusnimekirja lisamineSwedbanki projekt “Rahaasjad korda”Säästumarketite uuenduskuurTervise Arengu Instituudi kampaania "Palju sina jood?"WelcomeToEstonia sügiskampaania 2009 Soomes: "Vironautti, Virosta nauttii!"Lauamäng "Mees, kes teadis ussisõnu"
Turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing korraldab juba 11. korda Eesti aasta turundusteo valimisi.
Varasemad aasta turundusteo konkursi võitjad:
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania Teeme Ära!2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine2005: Hansapanga NPNK lansseerimine2004: Sampo Panga pangavahetuskuu2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine1999: A Le Coqi kaubamärgi turuletoomine
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juba 12. korda korraldab Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
Eesti turundusteo konkursi korraldaja Best
Marketingi tegevjuhi Hando Sinisalu sõnul püüdis tiitlit varasemast rohkem
avaliku sektori kampaaniaid.
Energia tootmise terviklahendustest, mis aitavad ettevõtetel energiakulusid kokku hoida, räägitakse aina rohkem. Kui seni soetati päikesepaneelid, et energiat toota ja ülejääk võrku tagasi müüa, siis nüüd kasutatakse targaks elektri tootmiseks ja tarbimise juhtimiseks lisaks akupankasid.