Väikefirma Delisiest on saavutamas seda,
milles suurfirmadki ebaõnnestuvad – Eesti toiduainetega Soome turule
sissemurdmise, vahendas Kauppalehti.
Delisiest tegevjuhi Sampsa Luukkanen peab Eesti toodete vähese levi põhjuseks vähese valiku pakkumist: "Teised on kunagi toonud ühte-kahte toodet ja logistiliselt teeb see asja keeruliseks. Samuti andsid kauplused kohe alguses mõista, et vaid paari toote sisse saamine pole kasulik."
Väikeettevõte suutis pakkuda 80 artikliga tootenimistut, millest hiljem jäi sõelale 40. Nad loovad toodetele katusebrändi ning tõlgivad etiketid nii soome kui ka rootsi keelde, säilitades samas asjade algupärased logod ja kujunduse.
„Eesti ettevõtted on asjaga hästi kaasa läinud. Vaid mõningatel kordadel on püütud hinda kunstlikult kõrgele tõsta. Hulgihind on proovitud tõsta kõrgemale kui letihind Eestis. Ainult Soome osalusega ettevõtted Eestis suhtusid leigelt,” selgitas Luukkanen.
Eestimaise päritoluga toodete letihind pole teisel pool lahte siiski madalam teiste kaupade omadest. Kohalikud tarbijad peaksid sealsetes Prismades ja Citymarketites Eesti toidukaupu suhteliselt hästi vastu võtma.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.