• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 28.02.09, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Säästumarket loobub Lidlilt napsatud logost

Eesti esimene odavkaupade kett Säästumarket loobub sinipunakollasest logost, mis on äravahetamiseni sarnane Saksa odavpoe Lidli logoga.
Pole teada, kas ärimehed Indrek Prants ja Sven Mansberg võtsid Säästumarketi logoks Lidli koopia sihilikult või kogemata, lähikuudel vahetab aga poeketi omanik Rimi Baltic sinipunakollase logo uue vastu, kirjutas Postimees.
"Logo vahetus on osa suuremast uuenduskuurist, mida Säästumarketid läbivad," kommenteeris Rimi ja Säästumarketi kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.
Mägioja sõnul tahavad nad teha poe ostjatele mugavamaks, odavkettide edu pant on olnud reklaami- ja mugavuskulude vältimises ning piiratud kaubavalikus, mis lubab korraga maha müüa hiigelkoguseid ühesugust kaupa ja sellega ka hinda soodsamana hoida.

Seotud lood

Uudised
  • 13.12.08, 18:38
Säästumarket jättis logovahetuse maksumuse saladuseks
Säästumarket, kes mõne kuu eest alustas logovahetusega, kinnitas, et uuring näitas, et kliendid kiitsid uue logo ja kaupluste muutunud siseilme heaks. Logovahetusele investeeritud summa jättis kett aga enda teada.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele